BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork maken

 
 
 

de volle

Gemarineerd
Berichten
1.052
Ik wil voor de eerste keer PP gaan maken. Moet nog even wachten op de onderdelen voor mijn kamado (everdure 4k) Ik wil een mooi stuk procureur gaan halen maar ik wil geen heel groot stuk kopen. Dat is voor mijn slager geen probleem maar lukt het ook met een stuk van ongeveer een halve kilo?
 
Het gaat, maar is toch niet echt fantastisch. Het kleinste dat ik zou proberen is toch een kilo...
Laat gewoon de buren ook wat proeven of vries wat in.
 
Van een kilo hou je al weinig over... hoe kleiner het vlees is, hoe meer het uit kan drogen. Van overgebleven pullen park is laten nog heel veel lekkers te maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-N770F met Tapatalk
 
Daar was ik al "bang" voor. Dan gaan we maar op zeker. 1.5 kg.
 
mijn eerste was 2,5 kilo.
Niet zo bang zijn. het is echt niet erg als het een beetje droog is, gewoon mengen met BBQ Saus.
Vertrouwen hebben in je thermometer en daarna in je prik vaardigheden.
Het is bijna zonde om al die uren te besteden en dan maar 1 keer kunnen eten.

Ik heb gisteren 3 kilo gemaakt, riant van gegeten met 3 personen, nog 7 porties daarna ingevroren.
 
mijn eerste was 2,5 kilo.
Niet zo bang zijn. het is echt niet erg als het een beetje droog is, gewoon mengen met BBQ Saus.
Vertrouwen hebben in je thermometer en daarna in je prik vaardigheden.
Het is bijna zonde om al die uren te besteden en dan maar 1 keer kunnen eten.

Ik heb gisteren 3 kilo gemaakt, riant van gegeten met 3 personen, nog 7 porties daarna ingevroren.
Ben blij dat ik niet meer dan een ons per keer kan eten vandaar de hoeveelheid. Elke keer vers is ook leuk.
 
Ik snap wel wat je zegt, maar het is ook een beetje de ervaring.. je hebt een schitterende BBQ in je bezit en daar heb je nog een hoop over te leren. Ik ben bang dat je te weinig tijd besteed met zo'n stukje, en je daardoor teleurgesteld raakt. Het is maar mijn advies en ik moet ook maar accepteren dat niet iedereen die aanneemt.

:)


Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
 
Hou je over kun je porties maken en invriezen.
 
Ik snap wel wat je zegt, maar het is ook een beetje de ervaring.. je hebt een schitterende BBQ in je bezit en daar heb je nog een hoop over te leren. Ik ben bang dat je te weinig tijd besteed met zo'n stukje, en je daardoor teleurgesteld raakt. Het is maar mijn advies en ik moet ook maar accepteren dat niet iedereen die aanneemt.

:)


Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
Ik vraag het niet voor niets en zal zeker niet met een kleiner stuk beginnen dan 1.5 kg. Ja mooie nieuwe bbq. :mad: Ding is nieuw en stuk moet nog een tijdje wachten op de onderdelen. Maar het ding doet het wel laatst nog 8 pizza's binnen het halve uur. Alleen de eerste lag er 3 minuten op. dat was iets te lang. De temperatuurprobes doen het niet omdat er sluiting zit in de elektrische ontsteking 230V. Voordat ik slow ga werken wil ik eerst zeker weten dat ik de temperatuur kan beheersen. Denk er wel is over of ik niet beter een KJ had kunnen kopen.
 
Ouch, das pijnlijk na zo'n flinke investering. Word je wel goed behandeld door de fabrikant? Een defecte kan altijd gebeuren, als het maar goed wordt opgelost.
 
Ja mondeling wel toezeggingen gehad. Daar vertrouw ik dan maar op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan