BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork filmpje in het Nederlands

 
 
 

Gerard777

Gemarineerd
Berichten
2.031
Gisteren een filmdag samen met afwasser1 gehad. Er zijn niet zoveel Nederlandstalige BBQ filmpjes dus daar moest verandering in komen. We zijn bezig met een serie dus er komen nog meer filmdagen! De eerste video is klaar en staat inmiddels op YouTube.

http://youtu.be/VqhiojBNvxM
 
Mooi Gerard, mooi initiatief en strak filmpje.

Even een klein beetje feedback (opbouwend bedoeld!), je gaat zo nu en dan een beetje snel met je uitleg. Het stukje waar je hem eruit haalt (de PP he ;) ) heb je het over de bark, maar bij het rubben kom dat (niet of snel) voorbij. Wellicht kun je ook net een stukje van het voorbereiden van je bbq toevoegen.

Afsluitend ik heb op alle like, google-plus buttons gedrukt, top initiatief!
 
Top initiatief!
 
Heel mooi filmpje, kreeg er gelijk weer zin in om PP te maken. Wat hier ook al gezegd werd mag het van mij ook wel iets gedetailleerder.

Voor de rest kan ik het alleen maar waarderen dat er eindelijk eens een nederlandstalige tegenhanger van de BBQ Pitboys komt (hopelijk denken jullie er ook zo over :) )
 
Mooi filmpje. Zeker voor beginnend hobby BBQers zoals mijzelf erg prettig om in het Nederlands op te kunnen zoeken. Wat eerder ook al werd aangegeven mag je meer uitbreiden over verschillende details zoals met welke temperatuur eraf enz want dat is precies de informatie waar ik op let als ik dergelijke filmpjes kijk. Verder echt top ik heb me meteen geabonneerd.
 
=D> =D> =D>
 
mooi filmpje, is zeker voor de beginners onder ons heel informatief en leerzaam.
bedankt voor het delen
 
Ik wacht op een filmpje + recept van je winnende spare ribs  :)
 
Bedant voor alle reacties tot zover! We hebben de filmpjes zonder script gemaakt en hadden geen reserve ingredi?nten; we moesten het dus doen met dat wat op de band stond ;) af en toe een dochter die heel hard papa roept zorgde ervoor dat bijvoorbeeld het gedeelte waar ik de bark benoemende r uit geknipt is :p 

De tips om dieper in te gaan op bepaalde informatie wordt zeer gewaardeerd! Ik maak er een vast onderdeel van net zoals het gedeelte waar we benoemen wat je nodig hebt. Bedankt!
 
Alflies zei:
Ik wacht op een filmpje + recept van je winnende spare ribs  :)

Die komt er zeker!!!!
 
Echt een super initiatief! Ik ben de afgelopen weken druk op zoek geweest naar Nederlands talige filmpjes. (Zonder succes).

Hier gaan veel mensen wat aan hebben!  =D>
 
Leuk filmpje Gerard, ik kijk uit naar de volgende!!
 
Leuk filmpje Gerard. Wat de rest ook al zegt kan soms iets gedetailleerder, spray jij de PP niet tijdens de sessie? Tenminste daar heb ik niks van gezien.
 
Sprayen is zooooo 2009 ;) Daardoor maak je de buitenkant vochtig en duurt het veel langer voor je PP gaar is.
 
noskos zei:
Sprayen is zooooo 2009 ;) Daardoor maak je de buitenkant vochtig en duurt het veel langer voor je PP gaar is.
Dat zal ook niemand even doorgeven h?? :-S
 
You snooze, you lose ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan