BasBQ
Beef en Steak

proBBQshop

 
 
 

Gerard777

Gemarineerd
Berichten
2.031
Naar aanleiding van de vraag van Frits over mijn bedrijfje start ik dit draadje.

Mijn bedrijf heet ProBBQ en bestaat uit meerdere onderdelen. ProBBQ levert diensten en producten aan bedrijven. www.ProBBQshop.nl levert producten aan consumenten. Ik ben het bedrijfje begonnen uit passie voor barbecue. Doordat ik demonstraties ben gaan geven voor Outdoorchef en me daarvoor heb ingeschreven bij de KvK is alles in een stroomversnelling geraakt :) Er zijn een hoop barbecue bedrijven die allemaal een aantal goede producten verkopen. Mijn doel is om al die goede producten onder één dak te brengen. Dit valt in praktijk overigens niet altijd mee ;-) Dat betekend dus ook dat ik principieel ben en bepaalde merken of bepaalde producten van merken uit mijn shop zal weren. (Neem bijvoorbeeld electrische grills ;-) ) Wat ik ook erg leuk vind is om met onbekende, maar kwalitatief hoogstaande, producten op de proppen te komen. Denk hierbij aan underdog Kamadojoe...

Ik probeer momenteel mijn kosten en risico's zo laag mogelijk te houden, dus dat betekent dat er soms iets langere levertijd op producten zit, echter met kennis en service compenseer ik dit. Momenteel ben ik ook workshops aan het samenstellen en wanneer er genoeg afnemers zijn gaat dit plan ook werkelijkheid worden.

Barbecue moet vooral leuk zijn en geen centenkwestie, dat heb ik al gemerkt in de korte tijd dat ik bezig ben. Die balans houd ik dus erg goed in de gaten.

 
Gerard een mooie bedrijfs filosofie, veel succes.
 
Alleen bbq's, en geen ingredienten als ik het goed zie?
Succes hier en veel plezier!
 
Dominique zei:
Alleen bbq's, en geen ingredienten als ik het goed zie?
Succes hier en veel plezier!

inderdaad alleen hardware.Ingredienten is Hugo z'n afdeling ;)
 
Vind het mooi hoe jij er tegenaan kijkt. Ben ervan overtuigd dat het een succes gaat worden!!
 
Ook ik wens je heel veel succes met je nieuwe bedrijf! chapeau:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan