BasBQ
Beef en Steak

Pizza & Smores

 
 
 
 

Free_ltd

BBQ Junkie
Berichten
5.148
Ik bakte geregeld wel al pizza’s op de gasQ, maar vandaag de eerste keer op de Joe. Ging top. 4 min en klaar. Daarna ook voor de eerste keer de skillet gebruikt voor smores te maken. Er werd flink in gedopt door de kids en de mama’s. Maar voor ons 5 was het nog een behoorlijke portie.

1BC205B2-4A6A-4265-B9A3-8D9D91382450.jpeg


01AEF31C-4167-4417-9258-1827F5D49BBA.jpeg


A06D39EA-77A7-4640-851B-041283BF6125.jpeg


CDC50AAF-7F0B-4F83-8244-1FF30E306394.jpeg


22371C54-FDB6-4531-B43D-35B283D2FE03.jpeg


17004056-BE49-49E7-8B7D-A5F5C422214F.jpeg


534ECF01-0A30-4D0A-982A-F257980A5CEA.jpeg


423D66F7-2AB9-40E2-87B4-7FB49F2CFD6E.jpeg


92BEF399-C020-484C-98D3-5142F70F5A82.jpeg


2AC792AF-BEB8-40A4-894D-169072B7FEE7.jpeg
 
Die pizza ziet er heerlijk uit! Even over de s'mores... Hadden jullie ook dat de chocolade is verbrand? Ik heb het tot nu toe twee keer gemaakt en beide keren is de chocolade niet vloeibaar. Ondanks dat ik het au bain marie smelt.
 
Die pizza ziet er heerlijk uit! Even over de s'mores... Hadden jullie ook dat de chocolade is verbrand? Ik heb het tot nu toe twee keer gemaakt en beide keren is de chocolade niet vloeibaar. Ondanks dat ik het au bain marie smelt.

ik had de chocolade vloeibaarder verwacht, maar het was wel prima. Ik heb ook niets gesmolten op voorhand. Gewoonmelkchocolade verkruimeld op de bodem en de marshmellows erop.
Mss eens andere chocolade proberen?

De pizza’s waren weer top.
 
ik had de chocolade vloeibaarder verwacht, maar het was wel prima. Ik heb ook niets gesmolten op voorhand. Gewoonmelkchocolade verkruimeld op de bodem en de marshmellows erop.
Mss eens andere chocolade proberen?

De pizza’s waren weer top.

Ik heb beide keren andere chocolade gebruikt. Snap er niks meer van haha. Een hele lamsschouder is vandaag perfect gegaard maar s'mores wilt maar niet lukken :p
 
Ik heb beide keren andere chocolade gebruikt. Snap er niks meer van haha. Een hele lamsschouder is vandaag perfect gegaard maar s'mores wilt maar niet lukken :p

geen idee dan. mss chocomelk gebruiken :p
Morgen normaal rollade maken
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Ik heb beide keren andere chocolade gebruikt. Snap er niks meer van haha. Een hele lamsschouder is vandaag perfect gegaard maar s'mores wilt maar niet lukken :p

Heb ff zitten nadenken. Zelf alleen choco en marshmallows in gedaan, maar mss kan er nog een scheut olie bij om de chocolade smeuïger te krijgen?
 
Heb ff zitten nadenken. Zelf alleen choco en marshmallows in gedaan, maar mss kan er nog een scheut olie bij om de chocolade smeuïger te krijgen?

Grappig dat je dit zegt. Mijn vrouw zei gisteravond exact hetzelfde. Zij bakt veel taarten en zo. Wellicht is het een goede optie om te proberen.
 
Grappig dat je dit zegt. Mijn vrouw zei gisteravond exact hetzelfde. Zij bakt veel taarten en zo. Wellicht is het een goede optie om te proberen.

Ik had het op Instagram gepost en door de hashtag, had er een Amerikaan op gereageerd dat hij het ook vaak maakt. Hem ff gevraagd hoe hij het doet. Hij gebruikt Nestle chocolat chips en voegt er ook boter aan toe. Denk dat dit wel een goede tip is.
 
Laatst bewerkt:
Ik had het op Instagram gepost en door de hashtag, had er een aMerikaan op gereageerd dat hij het ook vaak maakt. Hem ff gevraagd hoe hij het doet. Hij gebruikt Nestle chocolat chips en voegt er ook boter aan toe. Denk dat dit wel een goede tip is.

Thanks voor de terugkoppeling! Ik zit zelf niet op Instagram maar dit lijkt mij een verdomd handige tip. Wellicht dat ik het dit weekend ga proberen.
 
tjonge, wat een maaltijd
ik zie alleen maar lekkere dingen.
Genieten met een grote G
 
Mooie run pizza’s zo. Zien er smakelijk uit.

Smores idd eerst de chocolade smelten met boter en wat melk. Dat maakt de chocolade beter vloeibaar. Ik gebruik altijd pure chocolade voor chocolade fondue. Altijd een succes
 
Mooie run pizza’s zo. Zien er smakelijk uit.

Smores idd eerst de chocolade smelten met boter en wat melk. Dat maakt de chocolade beter vloeibaar. Ik gebruik altijd pure chocolade voor chocolade fondue. Altijd een succes
Als je de chocolade eerst smelt, loop je dan niet het risico dat het net gaat aanbakken? Want tijdens de sessie spelt de chocolade toch? Maar dan mengt de boter mss niet goed?
 
Als je de chocolade eerst smelt, loop je dan niet het risico dat het net gaat aanbakken? Want tijdens de sessie spelt de chocolade toch? Maar dan mengt de boter mss niet goed?

Ik zet de pan indirect. Zodat de hitte er over heen gaat. Zodat enkel de marshmallow karameliseert.
De choco smelt ik vooraf. Is het lekker snel klaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan