BasBQ
Beef en Steak

Pizza Corona

Henry

Stoker
Berichten
372
Wat doe je als je thuis met t gezin in quarantaine zit en winkels zijn dicht hier op zondag en eigenlijk geen zin om uitgebreid te koken. Dan maar zoeken in de kasten! Ik zie Pizzadeeg en tomatensaus. Kaas in plakken en kipfilet in plakjes en een rood uitje. Voor mij de kans om eerste keer pizza te maken op mijn nieuwe Kamado.
Lekker simpel, goedkoop en een nieuwe uitdaging.
Bbq lekker opgestookt daarna flinke Pizzasteen erop en knallen.
Al met al best een lekkere pizza die we met zun alle snel ophadden haha.

8A4B8E85-DDB7-4132-9662-220083D007D2.jpeg


D2BCA9D7-DD9A-462E-B164-F95A3AC9B76F.jpeg


F8D86C3E-1F9F-41C9-9605-FB1E73AECCCD.jpeg
 
Lekker hoor!

Prima Corona maaltijd. 😋😋
 
Goed bezig; op jacht geweest in de voorraadkast, de buit bereid op open vuur en gedeeld met het gezin...... als dat geen oerinstinct is ;)(y)
 
Goed gelukt 😋
 
Lekker hoor.
Pizza Is goed gelukt.
Overigens Had ikzelf de kip weggelaten 😖 als je eenmaal zelf kipfilet heb gerookt....
 
Kinderen vonden t juist lekker die kip en ik opzich ook wel. Nja weinig smaak maarja haha. Moest roeien met de riemen
 
Lekker pizzatje hoor!
 
Een kat in het nauw maakt rare sprongen, maar uiteindelijk lijkt het een geslaagd pizzaa'tje.
Blij dat de kamado lekker staat de branden Henry!
 
Pfoe, de kop is eraf Henry!
Beste pizza voor de eerste keer!
Tip- vlees kan je ook laten bezorgen hè

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Had je het bakpapier laten zitten tijdens het bakken? Of na een minuutje weggehaald?
 
Had je het bakpapier laten zitten tijdens het bakken? Of na een minuutje weggehaald?
Had zelfs geen bloem meer in huis dus ik moest iets. Maar eigenlijk ging dit super goed. Ging er super makkelijk vanaf en onderkan was mooi bruin gebakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan