BasBQ
Beef en Steak

Pasen, dus......Worteltjestaart !

 
 
 
 
 

Boldeagle

Gerijpt
Berichten
4.066
Kwam in een culinair blaadje een recept voor worteltjestaart tegen. Met de Pasen in het vooruitzicht vond ik dit wel een leuk idee om uit te voeren.
Helaas was het recept door drukfouten niet compleet. Dus maar op zoek gegaan naar een alternatief. Deze gevonden op :
http://www.kookse.tv/recept/wortelcake (ere wie ere toekomt nietwaar !)

dus recept gevolgd met walnoten en rozijnen en dit alles in een 24 cm springvorm op de Q gezet. Deze stond nml toch al aan  ;D
DSC02132_DxO.jpg

Na een uurtje eraf gehaald en voorzien van een iceing met stukjes wortel als versiering
DSC02139_DxO.jpg

Stukje afgesneden en geproefd
DSC02142_DxO.jpg


Hoe was het. Verrassend lekker (lijkt een beetje op kruidkoek) en simpel te doen.
Als er meer mensen dit willen proberen dan wil ik het recept wel opmaken en posten

Groeten,

Mike
 
Het ziet er goed uit.
Maar om 1 of andere reden trekt het mij toch niet zo erg aan.
Maar wel een zeer orgineel recept.
 
ziet er goed uit.
Rozijnen zegt Desiree (mijn vrouw)?
 
Er komt een konijn bij de bakker en vraagt: 'Bakker, heeft u ook worteltjestaart?'
'Nee, het spijt me,' zegt de bakker, 'worteltjestaart heb ik niet.'
De volgende dag komt het konijn weer langs en vraagt: 'Bakker, heeft u worteltjestaart?'
'Nee,' zegt de bakker, 'worteltjestaart heb ik niet.'
Elke dag komt het konijn om worteltjestaart zeuren, en de bakker wordt het zo zat dat hij een worteltjestaart bakt.
Als de volgende dag het konijn weer langskomt, vraagt 'ie: 'Bakker, heeft u worteltjestaart?'
'Ja,' zegt de bakker. Zegt het konijn: 'Vies he?'




Sorry hoor! ;)






 
een echte goeie klassieker !!  :D :D :D
 
Heerlijk hoor worteltaart. Goed idee tijdens Pasen!
 
Leo zei:
ziet er goed uit.
Rozijnen zegt Desiree (mijn vrouw)?

Jawel lust ze deze niet dan ? (je kan ze er uit laten hoor  ;) )
 
Lijkt me lekker
 
Terug
Bovenaan Onderaan