BasBQ
Beef en Steak

Paasbrunch :D

T

Thor

Gast
Morgenochtend/-middag beide (groot)ouders over de vloer voor een gezellige (jaarlijkse traditionele) Paasbrunch.

Daar hoort natuurlijk brood met beenham en rosbief bij. Maar dat maken we dan natuurlijk wel zelf!

Dus vandaag inkopen gedaan en vanavond de Q lekker opgestookt. Natuurlijk eet Murphy ook mee en moet ik het dus ineens zonder digithermometers doen... :(

Net eerst de rosbief ingesmeerd met rosbief....eeh...mosterd, bedoel ik en een lekker kruidenmengseltje en eerst even rondom direct aangezet. Daarna indirect verder en de beenham er naast gelegd. De bedoeling is dat de rosbief er met 50C afgaat en de beenham met 65C...

d50aba85-a823-0568.jpg


Sent from my BlackBerry 9790 using Tapatalk
 
haha leuke en aparte foto, had je ze wel goed gaar zonder goede thermometer?
 
Thor zei:
Net eerst de rosbief ingesmeerd met rosbief

Die Murphy toch..
Is vast goed gekomen..
 
Nog geen idee... :s

Ik heb de rosbief er ondertussen af. De thermometer gaf 50C aan, dus zou dat voldoende moeten zijn. Ik heb 'm nu in de folie ingepakt en ga 'm morgen pas aansnijden...

Net als de beenham overigens. Die ben ik nu al een half uurtje om de 5min met abrikozen-glaze aan het insmeren en hoeft nog maar een paar graden. Dan kan 'ie er ook af!

Sent from my BlackBerry 9790 using Tapatalk
 
Zie nu pas wat een 'Old Skool' telefoon-foto je krijgt met hosting op Tapatalk...  :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan