BasBQ
Beef en Steak

Ontmoetings dag

 
 
 

riona

Gemarineerd
Berichten
1.913
Komt er met dit groepje liefhebbers ook een gezaamlijke dag om elkaar te ontmoeten en te BBQ .
Of is dit alleen mogelijk als de groep groter is?
 
Als daar behoefte en enthousiasme voor is dan zou ik niet weten waarom niet.
 
gezellig en perfect om truukjes van andere te leren
 
hmm, ik hou er niet zo van hoor....WHOEHAA!!! Wanneer en waar?
 
JIj hebt geen tijd met al die klusjesmannen in huis!!!;-)
 
ik ben er ook wel van :)
 
maurice70xx zei:
JIj hebt geen tijd met al die klusjesmannen in huis!!!;-)

Ik blijf alleen thuis als het Coca-Cola-lightklusjesmannen zijn. Tot nu toe sturen ze steeds hele lelijke. Dus kan ik best gezellig Q-en met andere gezellige types toch?
 
noskos zei:
Als daar behoefte en enthousiasme voor is dan zou ik niet weten waarom niet.
Is dit dan in handen van het forum bestuur,of roept iemand aanstaande zaterdag daar!!
 
Dominique zei:
maurice70xx zei:
JIj hebt geen tijd met al die klusjesmannen in huis!!!;-)

Ik blijf alleen thuis als het Coca-Cola-lightklusjesmannen zijn. Tot nu toe sturen ze steeds hele lelijke. Dus kan ik best gezellig Q-en met andere gezellige types toch?
Ik heb alleen geen Coca-Cola-Lightklusjesmanfiguur, ben ik dan nog steeds welkom?  ;)
 
Voor zo maar een spontane actie mag dat gewoon van de leden uitgaan hoor.

Wel denken Frits en ik dat wanneer het echt evenementen gaan worden (denk aan bijvoorbeeld een wintertreffen met grote opkomst) dat er dan ook bijvoorbeeld een verzekering e.d. moet worden afgesloten. Mocht er dan iemand in een BBQ gaan zitten dat dat dan is afgedekt en er voor niemand nare verrassingen komen achteraf.
 
Mollos zei:
Dominique zei:
maurice70xx zei:
JIj hebt geen tijd met al die klusjesmannen in huis!!!;-)

Ik blijf alleen thuis als het Coca-Cola-lightklusjesmannen zijn. Tot nu toe sturen ze steeds hele lelijke. Dus kan ik best gezellig Q-en met andere gezellige types toch?
Ik heb alleen geen Coca-Cola-Lightklusjesmanfiguur, ben ik dan nog steeds welkom?  ;)

Als je maar gezellig bent, maakt het mij niks uit!
 
Ben er ook voor. Hoop er dan wel weer eens een keer bij te kunnen zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan