BasBQ
Beef en Steak

Omdat het vandaag zo'n lekker bbq weer was...

 
 
 
 
 

Boldeagle

Gerijpt
Berichten
4.066
Zit ik vandaag op mijn werk, belt mijn vrouw. Zeg luister eens we hebben best veel te doen dit weekend dus als jij vanavond de bbq eens aansteekt, want morgen en overmorgen komt het er niet van.  Ik neem wel wat mee. Tsja wat kan je hier nu tegenin brengen ?  ???
Wel grappig dat het tegenwoordig heel normaal is voor mijn vrouw om weer of geen weer gewoon er vanuit te gaan dat de bbq aan gaat.  ;)

Dus de pitmaster plek veilig gesteld.

Begonnen met een rolbrood, Dit is bij mij nooit hetzelfde. Ik varieer continue met de ingredi?nten en alle varianten bevallen eigenlijk wel.


Dit hierna gevarieerd met diverse snoeppaprikas. Ik heb binnenkort een flinke bbq voor de kiezen en wilde eens wat varianten uitproberen. (roomkaas, Chorizo, Bacon en gehakt in diverse varianten) Was allemaal wel lekker, maar heb nu wel een idee welke kant ik uitwil.

Hierna lekker klassiek een Bobby Flay zalm. met 55 graden eraf gehaald. was weer super.


Voor mezelf (ben niet van de vis) 2 stukjes dry aged entrecote op de manier van Bert (reverse sera)
Met het grillen laat het stukje vet zich van de beste kant zien


Is prima bevallen heerlijk stukje sappig vlees.


Onze ogen waren groter dan onze maag want het toetje past niet meer. Had nog perzik met likeur liggen maar dit gebeurt een andere keer nog wel

Groeten, Mike

 


 
hier kun je van blijven eten! vlees is mooi van kleur. genot om naar te kijken!
 
Dat is een aardige maaltijd, jammer van het weer  :(
 
jam! dat ziet er goed uit Mike, enne zo'n vrouw wil ik ook hahaha, mijn vriendin is( nog) niet zo van het BBQ-en .
Wat niet is kan nog komen zeggen we maar  ;)
En ik moet zeggen wat een mooie apparaten heb je er staan, hele mooie hoek!
 
structor zei:
Mike is heel tevreden met zijn vrouw, dus jammer de pammer

Kan het niet beter verwoorden Emiel  ;D
 
Cona zei:
jam! dat ziet er goed uit Mike, enne zo'n vrouw wil ik ook hahaha, mijn vriendin is( nog) niet zo van het BBQ-en .
Wat niet is kan nog komen zeggen we maar  ;)

als je dit soort dingen gaat maken is ze heel snel om  ;)
 
Mike, I fully agree!  ;)
 
Eigenlijk zou ik dan iets uber pro's moeten bereiden maar aangezien dat nog niet kan zal ik het morgen eens met de Spiff burgers proberen( als ik er tijd voor heb)  ;)
 
Cona zei:
Eigenlijk zou ik dan iets uber pro's moeten bereiden maar aangezien dat nog niet kan zal ik het morgen eens met de Spiff burgers proberen( als ik er tijd voor heb)  ;)

Daar begint het mee! Je moet het ook langzaam opbouwen.. Als je ze direct overweldigt vertrouwen ze het ook niet meer ;)
 
Dan denkt ze van hmm welke pro heeft hij ingehuurd  haha, nee ik houd het mooi om spiff burgertjes die doen het volgens mij altijd goed, ook bij vrouwen  :p
 
Zo Mike!! Je hebt weer aardig je best gedaan!! :p
 
Nou nou, je kunt je niet voorstellen wat er vanaf gekomen zou zijn als het wel bbqweer geweest zou zijn ;)
 
lekker bezig geweest Mike, ziet er weer uit om in te happen  :)
 
Oei joei joei.... Dat ziet er allemaal heerlijk uit. Die entrec?te vooral!
 
Zo Mike, voor "even" de Q aan, heb je een behoorlijke maaltijd neergezet, het ziet er heerlijk uit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan