BasBQ
Beef en Steak

Nieuwjaarszalm

 
 

Salademan

Kooltjesharker
Berichten
213
2021 in stijl begonnen met eenvoudige doch zeer smakelijke stukjes zalm. Lagen nog in de vriezer vanuit de laatste Makro aanschaf; kwestie van even ontdooien, citroensapje erop en een paar flinke halen van de ‘fruit-pepper-lemon’ kruiden mix. Een plankje cederhout, 200 graden en een klein half uurtje tot 53 graden kerntemperatuur deden de rest. Sla en aardappelkroketjes maakten het geheel af. Smakelijk en de beste wensen!

76de52fde7f22184fe9fcd620116d3ca.jpg


7e3d8dde7fea1f1e1822e329db23640e.jpg


dec7884cb4593891e1bc7991c14672c8.jpg


a42231843115487247169d0391265777.jpg
 
Lekker hoor!
 
Lekker maaltje weer
Mooie garing

Beste wensen nog
 
Mooie gezonde maaltijd op zo’n dag als vandaag.
 
Dat is een lekker begin van’t nieuwe jaar
 
Mooie en lekkere maaltijd, lust ik wel 🥰 die laatste foto van de zalm echt schitterende garing(y)
De kruiden mix fruit-peper-lemon, welke is dat 🤔 die lijkt mij wel erg lekker.
 
De garing was inderdaad erg goed gelukt, het was een nog lekker sappig zalmpje. Had ook echt niet hoger gehoeven qua temperatuur, wellicht was een graadje minder ook nog wel mooier geweest. Blijven streven naar perfectie Maar we hebben dus zitten smullen!

[mention]Jet [/mention] van Verstegen, ik stop er even een foto bij. Heb hem toen bij de Sligro gevonden. Het is wel echt een frisse maar peper mix, scheutje citroensap erbij maakt het nog frisser...

a9f1ecbe0f745479e45567eaae6bbb76.jpg
 
He bedankt (y) die ga ik ook halen, ik hou wel van een frisse peper mix en ik ben gek op citroen, ik eet zelfs naturel chippies met citroensap erover 🤪
 
Echt een mooi zalmpje.
Hier hebben we nog een Lemon Pepper mix van ome Jonnie Boer staan, je brengt me op ideeën, thx @Salademan
 
[mention]SandyMan [/mention] dat is precies waarom we deze mooie plaatjes allemaal delen toch. Laat het smaken!
 
Goed begin van het jaar zo. Heerlijk die zalm in de kruiden korst. Lust ik ook wel, zeker op een plankje. Top
 
Terug
Bovenaan Onderaan