BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe traditie gestart

 
 
 

rsoeteman

Gemarineerd
Berichten
1.827
Oud en nieuw 2015 hadden we met de directe buren besloten om maar eens wat chicken wings te maken. Dat was goed bevallen, maar nadeel was dat ik het begin van 2016 eenzaam in de achtertuin stond te grillen.

Dit jaar besloten we om het te herhalen maar ook om gewoon lekker de bbq op straat te zetten en daar wat lekkere gerechtjes te maken. We hadden.

- Chicken wings
- Danbras sateh
- Mini pita pulled chicken
- Stukjes Jalapeno worst.

Buren hebben gesmuld, er kwamen steeds meer buren en ik was niet eenzam. Wel lichtelijk beschonken maar gelukkig wist de buurman nog een paar foto's te maken. Leernoment voor volgend jaar, een fotograaf regelen :)

Was erg leuk om wat buren die wel wisten dat ik veel bbq kennis te laten maken met wat echt lekkere hapjes. Ben bang dat het volgende keer een stuk drukker wordt.

Mooi die starters zo in het donker
IMG-20161231-WA0003_zpso7buze7v.jpg


Actie foto
IMG-20170101-WA0001_zpsbotu7zfa.jpg


Lijkt wel een reclame voor Danbras sateh:)
IMG-20170101-WA0003_zpssoretfei.jpg


Bedankt voor het kijken..
 
Heerlijk zo zeg! Hier ook met oudjaar lekker ribs en sateetjes, maar dat is dus niet gebeurd.
Een fotografen hier geen gebrek, maar weinig zin om tussen al het drinjen en knallen nog plaatjes te maken.
Doe jij die sat? alleen indirect zoals op de foto of ook nog grillen later?
 
Ziet er goed uit.
Maar dit zijn best gevaarlijke acties; voor je het weet staat je ieder jaar voor de hele straat te Q'en plus wordt je daarnaast nooit meer uitgenodigd om bij iemand BBQ te komen eten  :D
 
lekker Richard, dat zal het op oude en nieuw altijd goed doen deze lekkere hapjes
 
MOOI hoor zo in  het donker.
en het zal vast LEKKER zijn geweest.
 
Hahaha. Danbras +1

Maar wel een leuk idee. Geloof graag dat het gewaardeerd wordt.
 
Nog huizen te koop in de straat?
 
Bedankt voor het kijken allen. Buren blij maken is puur eigen belang, nu mogen ze ook de rest van het jaar niet zeuren :)

DanBras zei:
Maar dit zijn best gevaarlijke acties; voor je het weet staat je ieder jaar voor de hele straat te Q'en plus wordt je daarnaast nooit meer uitgenodigd om bij iemand BBQ te komen eten  :D
Ah klinkt al bekend, als je al uitgenodigd wordt krijg je te horen waar de BBQ en briketten, of kolen staan :)

Sander72 zei:
Doe jij die sat? alleen indirect zoals op de foto of ook nog grillen later?

Grill hem op het laatst ook nog even kort. Tijdens indirect kan niks verbranden dus kan ik ook ff een slok (of wat) champagne drinken, zonder verbrand vlees :)

SilverFox zei:
Nog huizen te koop in de straat?

Ja 1 appartement. Met een hengel pik je dan zo het vlees van mijn bbq  :-S
http://www.funda.nl/koop/hoofddorp/appartement-48360150-alholm-41/

 
DanBras zei:
Ziet er goed uit.
Maar dit zijn best gevaarlijke acties; voor je het weet staat je ieder jaar voor de hele straat te Q'en plus wordt je daarnaast nooit meer uitgenodigd om bij iemand BBQ te komen eten  :D

LOL
 
Inderdaad, eerst je buren blij maken met wat heerlijke hapjes, en dan een flinke smoker kopen!

Vanaf mijn trouwe Note-3.

 
Leuke traditie helaas moest ikzelf werken. Denk dat ik het volgend jaar ook maar eens ga doen aangezien ook mijn buren dat verdienen door al dat gesmoke  :D
 
El Fumarole zei:
DanBras zei:
Ziet er goed uit.
Maar dit zijn best gevaarlijke acties; voor je het weet staat je ieder jaar voor de hele straat te Q'en plus wordt je daarnaast nooit meer uitgenodigd om bij iemand BBQ te komen eten  :D
LOL
Haha....zie dat je daar ook ervaring mee hebt Jeroen?  ;)
 
bulderdoos zei:
Lekker hoor! Goeie tip voor volgend jaar. Q en UDS naast elkaar!

Zou zomaar kunnen volgend jaar de UDS ernaast :) elk jaar een stukje groter op een gegeven moment noemen we het een Project X feest :)
 
Project 'Q' feest neem ik aan?

Vanaf mijn trouwe Note-3.

 
henri.wolbrink zei:
Project 'Q' feest neem ik aan?

Vanaf mijn trouwe Note-3.

Scherp  :D maar idd een betere benaming...
 
Terug
Bovenaan Onderaan