BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe member die kook gek is

Koelkastlampje

Tondelzoeker
Berichten
6
Beste BBQ lovers, zoals je ziet is mij naam koelkastlampje, maar mark luister ik ook naar. Na weken internetten youtube kijken heb ik me gestort op de forums. Deze week staat op de planning om een kamado te kopen, maar ben dan van te voren graag op de hoogte over een hoop ins en outs van een product. Verder is koken een uit de hand gelopen hobby van me en hoop nog meer inspiratie hier op het forum te doen mbt een kamado.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom Mark.
Hier kan je informatie opdoen ivm het aanschaffen van een kamado en nadien heel veel inspiratie voor leuke bereidingen op je nieuwe aanwinst.
 
Welkom Mark, veel plezier en inspiratie hier!
Het kAstlampje hapert nog een beetje...
 
Welkom Mark.
 
Vandaag heb ik gekeken wat ik minimaal nodig heb voor mijn toekomstige big green egg large.
De items waarmee ik denk dat ik leuk mee kn starten zonder dat ik het hele assortiment gelijk . Er moet toch iets voor vaderdag en de verjaardag overblijven om te krijgen.

De set waar ik aan denk is het volgende:

Big green egg large
Nest handler met onderstel
Gietijzeren rooster full
Conveggtor voor indirect
Plate setter
Pizzasteen
Kolenmandje
Ashtool
Wokkels
3 verschillende zakjes rookhout
Een zak amerikaanse kolen
Set handschoenen
Cook perfect
Mat voor onder de green egg (kunstgras in de tuin)
Hoes omdat ik bij mn huidige woning nog geen afdak heb.
Een borstel of zo’n v-borstel voor cleanen rooster
As opvang bakje
Skillet 27cm
Schort of kombuis jas weet ik nog niet...
Gietijzeren duippan

Mis ik nog essentiele items of zitten er items bij waarvan men zegt niet doen..??

Messen sets snijplanken en al het andere standaard keuken gerei is er voldoende
Alvast bedankt voor de reacties


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom bij het genootschap

Dat lijstje is geen start maar een complete lancering

Mat voor eronder is niet echt nodig. Als tie op een onderstel staat komt er geen hitte op het gras
 
Welkom bij het genootschap

Dat lijstje is geen start maar een complete lancering

Mat voor eronder is niet echt nodig. Als tie op een onderstel staat komt er geen hitte op het gras

Bedankt voor je reactie, dan laat ik de mat nog even achterwege. Zoveel accesoires...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom,
Ik zie er een hoop in staan waar je heus nog wel even zonder mee kan denk ik.
Zoals een pizzasteen, die kan later ook wel als je wat verder bekwaam bent met je BGE.
Begin rustig, leer je BGE kennen en ga daarna bij jezelf na wat je als eerst wil hebben.

Natuurlijk, deflector en nest handler en platesetter etc zijn een must.
 
Terug
Bovenaan Onderaan