BasBQ
Beef en Steak

namen onder gebruikersnaam

grillmeneer

Vuurmaker
Berichten
53
hallo allemaal,

ik heb even een kort vraagje, wat betekenen al die namen en smileys onder je gebruikersnaam ? ik bedoel die namen zoals tondelzoeker, pitmaster, gerijpt, bbqjunkie enz en de smileys wat betekent dat allemaal?
 
De namen zijn volgens mij een soort van ledenstatus aan de hand van je activiteit. Zie het een beetje als nieuw/gevorderd/doorgewinterd lid. De icoontjes kan je verdienen door de gerechten te maken en daarvan een fotoverslag te plaatsen. Ik heb bijvoorbeeld een knorretje voor pulled pork. Je hebt ook beer can chicken, brisket en bacon day.
 
oke aha, en bij bacon day moet je bacon maken?
De namen zijn volgens mij een soort van ledenstatus aan de hand van je activiteit. Zie het een beetje als nieuw/gevorderd/doorgewinterd lid. De icoontjes kan je verdienen door de gerechten te maken en daarvan een fotoverslag te plaatsen. Ik heb bijvoorbeeld een knorretje voor pulled pork. Je hebt ook beer can chicken, brisket en bacon day.
 
is dat maar eens in de zoveel tijd dan?
1 x per jaar in sept! Heb het ook 2 of 3 keer gemist, niet zo actief in deze periode op het genootschap. Dit jaar het in de agenda gezet met alle mogelijke alarm bellen! Gelukt dit jaar!! :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan