BasBQ
Beef en Steak

My Patio smoker aanschaf

Sam1978

Tondelzoeker
Berichten
14
Na een hoop uitzoekwerk maakt deze de grootste kans, 6mm materiaal en vele opties mogelijk waaronder rubber op de wielen.

Ik ben nog wel zeer benieuwd of er mensen zijn die al ervaring hebben met deze smoker maar ook naar eventuele ervaringen met dit bedrijf.

 
Hoi Sam,

ik ben benieuwd of je deze offset hebt besteld of niet? Ik ben ook op zoek en dit ziet er voor deze prijs erg degelijk uit. Ik hoor graag of je hiermee verder bent gegaan. Gr Jasper
 

Kijk hier even Jasper. Hij heeft m ;)
 

Kijk hier even Jasper. Hij heeft m ;)
Nu doe je me twijfelen!
Of de Smoker 16 inch LANG met grote rooktoren of... de 20 inch smoker (fantastisch ruige looks) met kleine rokerij... Weet het echt NIET
prijsverschil van 60 euro...
Twijfel of de 20 inch "staat" met die kleine rokerij.
 
Dat is natuurlijk heel persoonlijk, ik verwacht zelf een rooktoren niet te gebruiken (daarom heb ik er ook geen) en dus zou ik gaan voor de 20" want dan heb je een groter grill oppervlak (lengte x breedte), het rooster is dieper dus kunnen er grotere stukken vlees dan bij de extra lange 16" want die lengte/breedte verhouding is anders.

Maar als je wel veel gebruik wilt maken van de rooktoren dan is een grotere rooktoren ook wel makkelijk.

Nogmaals het is zeer persoonlijk maar zeker de moeite waard om dit eerst goed te overwegen, ik denk (maar ik heb hier geen ervaring mee) dat een rooktoren met name voor 'koud' roken is omdat deze veel verder weg zit van de vuurkamer.

Voorlopig nog even lekker door graven in de posts en de rest van internet dus ;)

Suc6
 
Terug
Bovenaan Onderaan