BasBQ
Beef en Steak

My name is....

Sickboy

Sprokkelaar
Berichten
40
Marco Jongbloed, ik woon in Enschede en ik heb ongeveer twee jaar geleden het warm roken ontdekt. In eerste instantie op de Weber One Touch Premium, en sinds begin Juni ook in de ProQ Excell.
Ik ben gek op Varkens ribben, maakt me niet uit of het baby backs of spare ribs zijn. Ik ben dan ook regelmatig aan het expirimenteren met recepten voor mn rubs en mops. Andere favorieten die regelmatig terug komen zijn de Pulled pork- en de Beef Po'boy sandwiches. Gegarandeerd succes in ieder gezelschap  8)

Anyways...pleased to meat you!
Marco
 
hoi Marco,

welkom bij dit edele genootschap, kijk rustig rond en doe lekker mee
 
Welkom Marco, veel plezier op t forum!
 
Welkom op het forum van het BBQ Genootschap.
 
Hoi Marco,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Ha Marco, gezellig dat je er bent! Wij houden wel van ribs ;)
 
Kijk op Marco zat ik te wachten.
Van zo'n broodje beef heb ik al verschillende recepten gezien.
Sommige leken mij niet zo geweldig en andere weer veeeeeel te uitgebreid.
Ik hoop dat jij een leuk recept er voor hebt.
Want dat broodje staat boven aan mijn verlanglijstje.
Dus van harte welkom en snel het recept graag met foto's als het kan posten
 
Welkom Marco

Ik ben benieuwd welke lekkere Ribs jij ons gaat voorschotelen.
En hou je gerust niet in  :D

Mac
 
Hoi mensen, wat een hartelijk ontvangst, mijn dank daarvoor  :)
Ik heb het recept van de Po'boy  al eens in een blogpost op geschreven in het engels. zal het zo snel mogelijk terug vertalen en hier op het forum posten. Wat de ribben betreft: deze durf ik wel aan vrienden en zo te serveren, maar het zijn zeker nog niet top. Ik  heb bij de Tony stone competitie ribben geproefd......  Zucht...

 
ben je dan ook bij ons geweest? De Sea Side Smokers?
 
Wat de ribben betreft: deze durf ik wel aan vrienden en zo te serveren, maar het zijn zeker nog niet top.

Ach, dat geeft toch allemaal niet Marco,...........we moeten toch een excuus hebben om de Q weer aan te steken, zodat we kunnen "oefenen"  ;)
Komt allemaal goed.

Mac
 
Welkom mede Tukker.
Veel plezier hier op het forum, maar vooral achter de Q.
 
Leo zei:
leuke foto's inderdaad. Wij waren niet interressant genoeg blijkbaar  ;)

wij hadden een witte tent, met ernaast een partytent met 4 WSM's eronder.

kijk als je het leuk vind dit draadje maar eens door, staan foto's van leden van de Tony Stone

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=1360.msg17404#msg17404

Ah! nu weet ik wel waar jullie stonden. Redelijk aan het eind van een pad tegenover Royal BBQ met die Dutch ovens. Ik vond het een geweldige dag en ik ga volgend jaar zeker weer!
*edit* ik zie net mn broer en mn neef op een van de foto's van Mike v R. Ik kan mn eigen schouder nog net zien hihi!
 
Terug
Bovenaan Onderaan