BasBQ
Beef en Steak

mijn weekend

 
 

henkk

Stoker
Berichten
308
Mijn weekend zonder al te veel woorden
Eerst het gerecht van jan1983 gemaakt alleen ik heb een varkens schnitzel gebruikt ipv een kipfilet en een plakje kaas er bij gedaan, moest zeggen was lekker.
Foto-KJJ6TNXX-D.jpg

Foto-PDLCY7X6-D.jpg

Foto-3FJRFH3F-D.jpg

Daarvoor was ik bezig met gerookte kipfilet volgens de regels van frits :p
Maar ik vond de mijne droog ( misschien te klein geweest)
Foto-VAPOK68S-D.jpg

Foto-IJSEK8MI-D.jpg

Foto-EZF38Y3Y-D.jpg

tevens ook nog wat aan rest verwerking gedaan  :p
had nog een paar jalapeno pepers die gevuld met het gehakt van de gevulde schitzel met rookaas afgedekt met ontbijtspek
Foto-JT8WUXAU-D.jpg

Foto-AI6I4HOU-D.jpg

nog gehakt over daar van een paar balletjes gedraaid ingepakt met ontbijtspek
Foto-6TBO4YND-D.jpg

Foto-6TBO4YND-D.jpg

Foto-UEL8KOXN-D.jpg

Al met al een geslaagde zondag


 
Nou, ik kan niet anders zeggen dan dat jij je weekend goed gebruikt hebt! Lekker heerlijk dus.
 
Ziet er allemaal goed uit, balen dat de kip droog was.
 
Ziet er allemaal goed uit!Jammer dat je kip niet goed gelukt was. Enig idee waarom niet?
 
noskos zei:
Ziet er allemaal goed uit!Jammer dat je kip niet goed gelukt was. Enig idee waarom niet?

ik denk dat ze misschien te klein waren? anders heb ik geen idee.
 
Maar als je ze op temperatuur doet zou het goed moeten gaan, raar.
 
henkk zei:
noskos zei:
Ziet er allemaal goed uit!Jammer dat je kip niet goed gelukt was. Enig idee waarom niet?

ik denk dat ze misschien te klein waren? anders heb ik geen idee.
Misschien van te jonge kuikens. Om te roken kun je het beste een beetje stevige kipfilets gebruiken en niet van die slappe waterige. De stevige kipfilets zijn vaak ook wat groter om dat die kuikens ook wat ouder zijn. Dat vlees is wat rijper en houd zijn vocht beter vast.
Wij verkopen naast de gewone kipfilet ook halal kipfilet. die wegen tussen rond de 400 gram per halve kipfilet. Die zijn heerlijk om te roken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan