BasBQ
Beef en Steak

Meerdaags festival

 
 
 

rsoeteman

Gemarineerd
Berichten
1.831
Hallo BBQ vrienden,

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zou best wel weer eens zin hebben in een festivalletje. Heerlijk wat bandjes kijken en ondertussen met vrienden gezellig wat drinken en comfort food eten. Vorige week op een mooie woensdagavond aten we Chili uit de Dutch oven. Sinds vorig jaar staat de Petromax tafel buiten om zoveel mogelijk buiten te koken. Dit komt mijn humeur wel ten goede.
IMG-20210709-WA0004.jpg


Gelukkig hadden we weer teveel voor 3 personen en dwaalden mijn gedachten al snel af naar "What to do met de leftovers?" Het moest wel een beetje makkelijk zijn want vorige week was het een stuk warmer dan nu. Burrito's werd al vrij snel het antwoord. Mijn dochter wilde ook Nacho's. Dus een combi werd dat de volgende dag. Wraps gevuld met de chili, wat kaas erover. 2 bakjes gevuld met dorito's, leftover kip, wat chili saus en dan vooral wat kaas erover...
20210708_180518.jpg


Even wachten tot alles goed warm was en de kaas gesmolten en we hadden weer top te eten voor een donderdag.

20210708_184246.jpg


In het weekend mocht de WGA mee op pad maar die had al zo lang in de schuur gestaan dat hij eerst wel eens even goed mocht branden. Het was ook al bijna lunch tijd en dacht ik even terug aan het weekend ervoor waar Sander, Jeroen, Bert, peter en ik een weekend lang heerlijk op een camping stonden te BBQen. Sander had op vrijdag heerlijke hotdogs gemaakt. Mijn dochter vond dat wel een goed idee voor de lunch, hotdogs..

Komt toch altijd een hoop bij kijken om iets simpels te maken.
20210709_123032.jpg


Knakworsten mogen even heerlijk loungen op de WGA.

20210709_123148.jpg


Custom handvatten blijven toch wel mooi hoor.

20210709_124034.jpg


Ze smelten de kazen

20210709_124621.jpg


Finishing touch door dochterlief die voor de gelegenheid even youtube op pauze had staan.

20210709_124949.jpg


Top lunch.

20210709_125040.jpg


Ja en toen was het meerdaagse festival weer ten einde. Bedankt voor het kijken.
 
Oef! Dat is een fijn festival zeg! Nu alleen de muziek nog😉 Die hotdogs zien er ook heerlijk uit!
 
Leuk festival....en een enthousiaste dochter.
 
Lekker hoor, fijne plaatjes weer :p en altijd fijn als de kids mee willen helpen ;)
 
Lekker man, goed gedaan Baas!
 
Dat ziet er super uit. Alle drie toppers die ik graag mag eten. Mooie manier om de restjes weg te werken.
En de Hotdog blijft toch wat onder gewaardeerd. Leuk om die weer eens te zien op het forum. Super lekker. En zo veel variatie mogelijk. Dat moet een waar feestje geweest zijn. Top
Succes met de fotowedstrijd
 
Terug
Bovenaan Onderaan