BasBQ
Beef en Steak

Meater+ alternatief.

ranonkel

Vuurmaker
Berichten
68
Hallo leden,

Ik heb vandaag een joetisserie besteld en als het goed is komt die morgen binnen. Nu ben ik op zoek naar een draadloze thermometer. De meater+ lijkt me ideaal vanwege de 50 meter bereik. Alleen de prijs is toch wel een nadeel. Ik ben aan het kijken om een vriendelijker geprijsd alternatief maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik kwam bvb deze 2 tegen,

LASERLINER Thermometer draadloos

Grill Guru | Meat Pin.

Hebben jullie hier ervaring mee? Of weet iemand een ander alternatief met een groter bereik? De INKBIRD IBT-2X die ik nu gebruik raakt vaak het bereik kwijt als ik in huis ben. Een groter bereik is dus wel belangrijk.

Groetjes Pieter.
 
Ik heb geen ervaring met de door jou genoemde thermometers, maar laat je niet misleiden door het opgegeven bereik. Vaak (lees: altijd) is dat een fractie van wat ze opgeven.

Ik heb zelf een inkbird met Bluetooth verbinding die 30m aan zou kunnen, maar hij redt de andere kant van m'n tuin (13m) niet eens.
 
Meatstick? Marcel Nas(Q) heeft hier geloof ik een filmpje(review) over gemaakt en was daar wel tevereden over als ik me goed herinner.
 
Ik heb geen ervaring met de door jou genoemde thermometers, maar laat je niet misleiden door het opgegeven bereik. Vaak (lees: altijd) is dat een fractie van wat ze opgeven.

Ik heb zelf een inkbird met Bluetooth verbinding die 30m aan zou kunnen, maar hij redt de andere kant van m'n tuin (13m) niet eens.
Mijn inkbird zou ook tot 30 meter moeten kunnen via Bluetooth. Als ik binnen ben is een meter of 10 al moeilijk.
 
Meatstick? Marcel Nas(Q) heeft hier geloof ik een filmpje(review) over gemaakt en was daar wel tevereden over als ik me goed herinner.
Dank voor het advies.

Ik kom hem tegen voor €56 in de aanbieding. Die prijs past me beter dan de meater. Er staat echter een afstand van 9 meter bij en een afstand van 2 meter als het vlees in de oven of kamado ligt. Geen idee of dit klopt.