BasBQ
Beef en Steak

Meat Claws aanschaffen

Loet

Tondelzoeker
Berichten
10
Beste mensen, ik sta op het punt om meat claws te kopen. Iemand tips over welke het fijnste zijn/goed werken? Of zit daar niet heel veel verschil in? Ik zie nogal veel verschil in prijs.
Alvast bedankt voor jullie tips!
 
Ik zou kijken voor simpele tuinhandschoenen en daar een nytril handschoen overheen doen. Zo doe ik het ook terwijl ik van die klauwen in bezit hebt. Gewoon met je eigen klauwtjes pullen werkt perfect ;)
En zo is dat, ik moest ook zo nodig van die klauwen hebben omdat ik dacht die wel handig waren maar ze liggen sinds de aankoop ongebruikti n de la. Als je vleesje goed gaar is gewoon met de handjes zoals Kazango ook al aangeeft en zit er een onwillg stukje tussen (wat soms kan gebeuren) pak je gewoon een bestek vork.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loet
Ik kreeg ooit van die klauwen van iemand als kadootje. Die zitten nu in de Helden Verkleedkist van mijn zoon. Als hij verandert in een angstaanjagende versie van Wolverine dan komen die meat-claws goed van pas! Het zijn kunststof klauwen van V&R en ogen voor het geld erg degelijk. Dus die durf ik best aan te bevelen... maar ook ik doe het liever met mijn handen. Ik gebruik katoenen witte handschoentjes tegen de warmte en doe daar latex of nitril handschoentjes overheen tegen het vocht en de vlekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loet
Ik heb nog nooit PP gemaakt, maar heb al een jaar van die klauwen. Had eens een complete set dingetjes gekocht op Ali, waarbij injector en die klauwen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loet
Er ligt een BB klaar, maar ben er nog niet aan geraakt. Mss zaterdag of weekend erop.
Same here! Ik ga over twee weken voor het eerst PP maken. Vandaar mijn gedachte over de claws. Maar als ik het zo hoor kan ik mijn geld beter gebruiken voor andere dingen! Dank jullie wel voor de tips!
 
Ik gebruik ze wel, gebruik daarentegen weer geen 2 paar handschoenen over elkaar.
1 klauw om het vlees vast te houden en de andere gebruik ik andersom om het vlees uit elkaar te duwen
 
  • Leuk
Waarderingen: Loet
Ik doe het met een gewoon vork in de ene hand en een groot vleesvork in de andere hand.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loet
Misschien handig voor in de tuin maar voor PP zou ik ze niet kopen.
 
Twee vorken uit de keukenla.
Kosten niets want ze liggen er al als het goed is en werken prima
 
ben ik nu die enige die liever met die klauwen werk dan met vorken?
Handen? dan verbrand ik mijn vingers, ik vind die klauwen best handig en gebruik ze iedere keer als ik PP maak.

Trouwens besteld bij Ali.
 
Dikke katoenen handschoenen, wegwerphandschoenen erover en je hebt het perfecte gereedschap om te pullen. Vorken zijn te klein en met die klauwe zet je op de verkeerde manier kracht. Daarbij kun je ze maar voor één ding gebruiken, iets waar ik een hekel aan heb qua gereedschap.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loet
ben ik nu die enige die liever met die klauwen werk dan met vorken?
Handen? dan verbrand ik mijn vingers, ik vind die klauwen best handig en gebruik ze iedere keer als ik PP maak.

Trouwens besteld bij Ali.
Zo te zien wel😃 i.i.g. een van de weinigen maar als je het fijn vind werken gewoon doen, toch?;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Loet
Ik heb zelf ook klauwen, en gebruik ze ook. Echter heb ik metalen vingers, wat wel krast in mijn ikea braadslee, dus als je klauwen wil kopen zou ik een volledig kunststoffen variant zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loet
Terug
Bovenaan Onderaan