BasBQ
Beef en Steak

Masterbuilt kamado registreren

 
 

Beun

Gerijpt
Berichten
2.598
Zijn er meer mensen die hun kamado op de site hebben geregistreerd? Is dit nodig voor de garantie?
Ik heb het namelijk geprobeerd maar kan nergens model en serienummer vinden. Zonder deze gegevens accepteert de site het formulier niet.

 
Ik heb mijn Kamado Joe wel geregistreerd. Het nummer staat bij KJ in het boekje. Aangezien Masterbuilt het moederbedrijf van KJ is, lijkt me dat bij hun hetzelfde is?
 
Schijnt nodig te zijn voor de garantie, heb het ook gedaan.
Serienummer vind je onder de afdekap van het achterscharnier.

Ps.
Garantie is op persoon en serienummer, bij eventuele verkoop ook niet overdraagbaar naar de volgende eigenaar!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Schijnt nodig te zijn voor de garantie, heb het ook gedaan.
Serienummer vind je onder de afdekap van het achterscharnier.

Ps.
Garantie is op persoon en serienummer, bij eventuele verkoop ook niet overdraagbaar naar de volgende eigenaar!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Afdekkap achterscharnier? Deze heb ik niet?
 
Ik kon het serienummer niet vinden dus heb het modelnummer oid dergelijks gebruikt (heb een showroommodel gekocht dus geen instructieboekje erbij gekregen).
Nog geen problemen gehad met garantiekwesties. De topvent kreeg ik zo opgestuurd. De gebroken heat deflector zou ik een nieuwe krijgen maar die is nog steeds niet te krijgen en ze hebben nog geen idee wanneer, ik wacht er al zon beetje 4 maanden op. Het plotseling loslatende vilt heb ik nog geen reactie op maar ik ga er vanuit dat dat ook netjes opgelost wordt.
 
Ik kon het serienummer niet vinden dus heb het modelnummer oid dergelijks gebruikt (heb een showroommodel gekocht dus geen instructieboekje erbij gekregen).
Nog geen problemen gehad met garantiekwesties. De topvent kreeg ik zo opgestuurd. De gebroken heat deflector zou ik een nieuwe krijgen maar die is nog steeds niet te krijgen en ze hebben nog geen idee wanneer, ik wacht er al zon beetje 4 maanden op. Het plotseling loslatende vilt heb ik nog geen reactie op maar ik ga er vanuit dat dat ook netjes opgelost wordt.

En dit is allemaal bij een Masterbuilt? Ik zie namelijk ook een aparte aanslag bij mijn topvent.
 
Voor mij was het niet geheel duidelijk met de KJ. Er staat een nummer aan de binnenkant van de dome en achteraan in het boekje. Heb maar wat ingevuld, maar kreeg een week later een vriendelijke mail dat ik perfect geregistreerd stond.

Dus komt goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan