Om de pijn van het missen van de (Keltische) festivals een ietwat te verlichten vandaag knobibrot gemaakt
Hiervoor was er nodig:
Turks brood
6 Tenen knoflook
4 Eetlepels yogonaise
Scheutje olijfolie
Vloeibare boter (omdat er geen vloeibare boter was boter vloeibaar gemaakt in een pannetje)
Crème fraiche
Bieslook
Rode uien
Gefruite uitjes
Peterselie
Taco saus
Groene olijven
Groene pepers
Eitje aangestoken met het gietijzeren rooster er in
knoflooktenen schoongemaakt en met de fijngesneden bieslook in een kom gemengd met de yogonaise en de creme fraiche, kon de Q op vol vermogen het rooster warm maken
Turks brood door de helft gesneden en ingesmeerd met de vloeibare boter en olijfolie en effe (vandaar very Fast) gegrild op het rooster i.p.v een pan
het is een BBQ forum
Vervolgens belegd met het crème fraiche mengsel.
Hierna is het vrij om te beleggen met hetgeen je wilt. Voor (kleine) kids zou ik de pepers weggelaten hebben
Het doe me denken aan een Keltisch festival dus een Mc Chouffe in m’n hoorn
Hiervoor was er nodig:
Turks brood
6 Tenen knoflook
4 Eetlepels yogonaise
Scheutje olijfolie
Vloeibare boter (omdat er geen vloeibare boter was boter vloeibaar gemaakt in een pannetje)
Crème fraiche
Bieslook
Rode uien
Gefruite uitjes
Peterselie
Taco saus
Groene olijven
Groene pepers
Eitje aangestoken met het gietijzeren rooster er in
knoflooktenen schoongemaakt en met de fijngesneden bieslook in een kom gemengd met de yogonaise en de creme fraiche, kon de Q op vol vermogen het rooster warm maken
Turks brood door de helft gesneden en ingesmeerd met de vloeibare boter en olijfolie en effe (vandaar very Fast) gegrild op het rooster i.p.v een pan
het is een BBQ forum
Vervolgens belegd met het crème fraiche mengsel.
Hierna is het vrij om te beleggen met hetgeen je wilt. Voor (kleine) kids zou ik de pepers weggelaten hebben
Het doe me denken aan een Keltisch festival dus een Mc Chouffe in m’n hoorn