Beef en Steak

Kipkluifjes in ketjapsaus.

Daniel

Stoker
Vandaag weer de combi joy-stove en de
petromax dutch oven.
Kipkluifjes in ketjapsaus
Met jasmijnrijst.
2c300d7478d2f20921225e424325c133.jpg

Ook al weer zo?n heerlijk gerecht. Mooi gemaakt. Bedankt voor het delen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Frits zei:
Ook al weer zo?n heerlijk gerecht. Mooi gemaakt. Bedankt voor het delen.
Dank je Frits en graag gedaan! Gaan er nog wel meerdere volgen ( simpel maar wel erg lekker).

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Goed om te zien dat je ei de kans krijgt om tussendoor eens af te koelen Dani?l
Dit ziet er smakelijk uit in ieder geval. Alleen hou ik meer van knapperige vel bij de vleugels. Zelf zou ik kippendijen gebruikt hebben. Dan wel zonder vel natuurlijk.

Bram zei:
Dit ziet er smakelijk uit in ieder geval. Alleen hou ik meer van knapperige vel bij de vleugels. Zelf zou ik kippendijen gebruikt hebben. Dan wel zonder vel natuurlijk.
Hoi bram, Het is ons goed bevallen zo lekker stoven in de ketjap gaat er vaker gemaak worden.
Is een keer iets anders als kipdij al is dat ook een favo hier.  Pas 4 kilo verwerkt voor gehakt hamburgers 😎

Daniel zei:
Hoi bram, Het is ons goed bevallen zo lekker stoven in de ketjap gaat er vaker gemaak worden.
Is een keer iets anders als kipdij al is dat ook een favo hier.  Pas 4 kilo verwerkt voor gehakt hamburgers

Dat is waar. Poten en vleugel zijn ook heel erg lekker. Maar is meer om het gerecht er bij de ?directie? door te krijgen ;-).  Die heeft heeft liever geen vlees dat van een botje geknaagd moet worden. Maar stoofvlees ed zijn wel favoriet.
De marinade is enkel ketjap? Of zit er nog wat meer door heen?

Bram zei:
Daniel zei:
Is een keer iets anders als kipdij al is dat ook een favo hier.  Pas 4 kilo verwerkt voor gehakt hamburgers

Dat is waar. Poten en vleugel zijn ook heel erg lekker. Maar is meer om het gerecht er bij de ?directie? door te krijgen ;-).  Die heeft heeft liever geen vlees dat van een botje geknaagd moet worden. Maar stoofvlees ed zijn wel favoriet.

Ketjap nootmuskaatgemalen  kruidnagelgemalen knoflook beetje sambal en een ui dat is de kipmarinade en die heb ik later ook gebruikt als saus. Kip viel zo van het botje  :D

Bram zei:

+1  :D

ook dit ziet er goed uit hoor.

Dit ziet er ook alweer lekker uit  :)

Bram zei:
Daniel zei:

Ketjap nootmuskaat kruidnagel knoflook beetje sambal

Terug
Bovenaan Onderaan