BasBQ
Beef en Steak

Kip Pizzaiola & een Noskos Jerk test

 
 
 
 
 

Jet

Gemarineerd
Berichten
1.773
Gisteren weer een keer Kip Pizzaiola gemaakt.
Dit is een heerlijke weinig bekende Italiaanse klassieker.
Het recept staat ook hier bij recepten gevogelte ik heb hem deze keer iets anders gemaakt.
Iedere Italiaanse familie heeft zo zijn eigen versie, het is ook niet anders dan Tomatensaus op pizza wijze met vlees/kip... en kaas
We hebben ook nog een testje gedaan met de Jerk rub van Noskos, die zet ik in het volgende bericht.
Foto's spreken voor zich, het was weer heerlijk!

DSC_9478.JPG


DSC_9480.JPG


DSC_9485.JPG


DSC_9488.JPG


DSC_9493.JPG


DSC_9496.JPG


DSC_9498.JPG


DSC_9503.JPG


DSC_9504.JPG


DSC_9507.JPG


DSC_9508.JPG


DSC_9509.JPG


DSC_9512.JPG


DSC_9515.JPG


DSC_9517.JPG
 
Noskos the Jerk test.
Samen met de kippendijen van de pizzaiola een kippendij mee laten liften gekruid met Noskos the Jerk.
Hier waren we heel erg nieuwsgierig naar omdat een aantal zeiden dat hij heel pittig is.
Maar Dennis heeft naar eigen zeggen de pittigheid iets aangepast, hij is nog steeds pittig maar het blijft een aangename hitte die niet je lippen van je gezicht af schroeien.
Wij omschreven de rub als: Een lekkere warme rub met mooie exotische tonen.
We hebben hier heerlijk van staan snoepen, toen we beseften dat we geen foto hadden van de aangesneden kip was hij al op.
Het is een blijvert

DSC_9481.JPG

DSC_9484.JPG

DSC_9500.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ziet er heerlijk uit, die jerk rub heb ik ook maar door heftigheid hier thuis niet veel toepassingen. Kip heel mooi. Lekkere foto's.
Rare vraag maar waar heb je die strooibeker vandaan voor de rub, handig ding?
 
Laatst bewerkt:
Prachtig Jet, heel mooi recept.

@KamadoNovice, de bekers zijn te koop bij noskos.
stuur hem even een PM.
 
Zeer smakelijke hap Jet da's smullen. (y)
 
Wat een heelijk gerecht Jet. Dat moet ik echt eens maken. Lekker veel kaas. En dan soppen met brood. Top
Noskos Jerk is idd erg lekker icm kip. Vooral op vleugeltjes. Helaas is ie nu op. Snel weet nieuwe bestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan