BasBQ
Beef en Steak

Kamado Joe stand alone

Bertverm

Tondelzoeker
Berichten
8
Is het mogelijk om een KJ Classic 2, verkocht als stand alone, later nog te voorzien van een onderstel en zijtafels?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ja zeker wel, de KJ stand alone is gewoon de zelfde maat als degene die met standaard etc verkocht wordt
 
Zitten er ook de draaienden op de ring waaraan de beugels voor je plankjes op komen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb hetzelfde gedaan met mijn bastard, en dan kan ik geen zijtafels monteren. Ik kan me niet voorstellen dat dat bij KJ anders is: de stand alone zou er slordig uit zien als er bevestigingsmogelijkheden voor de zijtafels aan de klemband zouden zitten...
 
De bouten voor de zijtafels zitten er al aan. Je mist dan alleen de beugels om de zijtafels in te hangen. Ik verwacht dat deze nog na te bestellen zijn
 
De bouten voor de zijtafels zitten er al aan. Je mist dan alleen de beugels om de zijtafels in te hangen. Ik verwacht dat deze nog na te bestellen zijn

Ik zie dit niet terug op onderstaande foto...

fece731277c10277644a6ba32563957a.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Onderstel is idd geen probleem en ook vaak op de occasiesites te vinden. Maar voor de tafeltjes geen idee.
 
Hmm kan de foto niet meer vinden, maar zag bij een van de kamado verkopers de joe stand alone waar nog dopmoeren op zaten voor de tafels. Waarschijnlijk was dit dus een ombouw geweest, want nu ik beter kijk kom ik ze eigenlijk alleen zonder tegen. Sorry, my bad
 
Terug
Bovenaan Onderaan