BasBQ
Beef en Steak

Ikamand 2

Krizzziz

Vuurmaker
Berichten
71
Overal waar ik kijk op internet is de Ikamand 2 uitverkocht. Wel erg toevallig. Iemand nog een goede tip waar te koop?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik zou geen ikamand 2 kopen. Maar de Thermoworks signals & billows. Mn broer @Barbeknoei heeft er nu ook een. En dat is een wereld apparaat.
 
Ik zou geen ikamand 2 kopen. Maar de Thermoworks signals & billows. Mn broer @Barbeknoei heeft er nu ook een. En dat is een wereld apparaat.

De meerwaarde van de Thermoworks heb ik nog niet echt kunnen ontdekken. Nu ken ik niemand in mijn omgeving zoals jij om er lang genoeg mee te spelen zodat ik de meerwaarde kan ontdekken. Ik vind die meerprijs tov een Ikamand zo hoog. En ik vind het gewoon een lelijk ding om te zien :). Die Ikamand is een subtiele ding. Maar goed, de werking is belangrijker.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
De meerwaarde van de Thermoworks heb ik nog niet echt kunnen ontdekken. Nu ken ik niemand in mijn omgeving zoals jij om er lang genoeg mee te spelen zodat ik de meerwaarde kan ontdekken. Ik vind die meerprijs tov een Ikamand zo hoog. En ik vind het gewoon een lelijk ding om te zien :). Die Ikamand is een subtiele ding. Maar goed, de werking is belangrijker.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt absoluut, is een lelijk ding.
Ik zeg niet dat Thermoworks absoluut het beste is, maar vond de prijs via Thermoworks UK acceptabel.
Het prijsverschil met de Ikamand is dan erg klein.

De reden dat ik niet voor de Ikamand heb gekozen is dat er toch wel wat problemen waren met o.a. Oververhitting via de luchttoevoer. Ik was toen niet overtuigd dat dit met de Ikamand 2 was opgelost, deze was toen maar net op de markt..

Er zijn veel controllers te koop, maar enkel de Ikamand oogt zo subtiel. Of dat beter is.......????
 
Fonteyn lijkt ze te hebben. Maar misschien beter even een belletje wagen.

Overigens is de iKamand v2 stukken verbeterd tov de versie 1. Maar uiteraard zijn er nog wat probleempjes.
M'n buurman heeft er eentje, en dat gaat tot dusverre probleemloos.
Vergeet niet; mensen zijn doorgaans geneigd om alleen negatieve ervaringen te delen.

Verder kan ik de Fireboard 2 warm aanbevelen: Klik
Maar goed, dat is geen antwoord op je vraag.
 
Fonteyn lijkt ze te hebben. Maar misschien beter even een belletje wagen.

Overigens is de iKamand v2 stukken verbeterd tov de versie 1. Maar uiteraard zijn er nog wat probleempjes.
M'n buurman heeft er eentje, en dat gaat tot dusverre probleemloos.
Vergeet niet; mensen zijn doorgaans geneigd om alleen negatieve ervaringen te delen.

Verder kan ik de Fireboard 2 warm aanbevelen: Klik
Maar goed, dat is geen antwoord op je vraag.

Geen antwoord idd, maar dank voor het delen over de Fireboard.
Ook ik lees veel positieve ervaringen over de V2, en zie ook veel positieve Amerikaanse YouTube filmpjes met de V2. Dus lijkt echt wel eea verbeterd te zijn. Mini’s dat ding alleen nergens te verkrijgen in NL :). Ik ga Fonteyn proberen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Geen antwoord idd, maar dank voor het delen over de Fireboard.
Ook ik lees veel positieve ervaringen over de V2, en zie ook veel positieve Amerikaanse YouTube filmpjes met de V2. Dus lijkt echt wel eea verbeterd te zijn. Mini’s dat ding alleen nergens te verkrijgen in NL :). Ik ga Fonteyn proberen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kan ook niet anders dat ze het oplossen, maar zoals ik al zei, de V2 was toen pas net op de markt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan