BasBQ
Beef en Steak

Huisvlijt WSM 47

Janno

Tondelzoeker
Berichten
20
Hallo!

Ik vond mijn gereedschapshaken op mijn oude Weber 57 toch wel erg fijn... en ik miste ook een setje handgrepen op het middenstuk van mijn recente wsm 47. En eigenlijk.... is een dekselhouder ook wel een fijne toevoeging op de WSM, dacht ik zo. Maar om nou gelijk gaten te gaan boren in mijn nieuwe aanwinst, leek me ook zonde.

Dus: ring gemaakt, handvatten er aan gemaakt, goedkope dekselhouder aangepast... en alles gemonteerd in de bestaande gaten van de WSM. Ik heb de handvatten expres kort gemaakt zodat de hoes er toch nog overheen past (ietsje strakker nu). Dekselhouder kan netjes onder het deksel worden opgeborgen als deze niet in gebruik is. Doet u er voordeel mee qua mogelijke inspiratie!

oBXcJ4L.jpg


lLvGoWf.jpg


6iKDEI9.jpg


LmKJmHh.jpg


EpMShxv.jpg


Cheers!

Janno
 
nice. netjes gedaan.
 
Mooie upgrade!
Een dergelijke rubber doorvoer als de foto, voor de temperatuur probes, lijkt me voor onze kettle ook wel handig. Jammer dat ze die niet af fabriek monteren.
Amazon USA los te koop voor 20 dollar incl verzenden voor 2 stuks.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mooie upgrade!
Een dergelijke rubber doorvoer als de foto, voor de temperatuur probes, lijkt me voor onze kettle ook wel handig. Jammer dat ze die niet af fabriek monteren.
Amazon USA los te koop voor 20 dollar incl verzenden voor 2 stuks.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Thanks. De siliconen thermometerdoorvoer is ook te krijgen online: https://liebram-grillshop.de/ersatzteile/452-fuehrung-fuer-thermometer-smc.html

Of je kan gewoon Weber NL benaderen voor artikel nummer 85037. Ik heb een zelfde doorvoer ook in mijn Smokey Joe mini WSM mod gezet, bevalt erg goed!
 
Mooie upgrade
heb onlangs ook een 47 gekocht
waar heb je het een en ander gehaald
 
Beetje late reactie, sorry. Handvatten zijn te bestellen via Weber of je favo BBQ winkel die weber spullen heeft. Metaal is verkrijgbaar bij de lokale ijzerboer. Zelf buigen kan op vele manieren (brute kracht, rollen, verhitten)... ik heb t gewoon op spierkracht gedaan over een afgeronde hoek. RVS boutjes en moertjes van de lokale ijzerboer. Succes!
 
Die siliconen doorvoer hebben we in Amersfoort in de winkel liggen. Online kan ook. Sowieso zijn bijna onderdelen wel verkrijgbaar.
 
Zeker mooie aanpassingen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan