BasBQ
Beef en Steak

Homemade Burgers

 

Daannij

Kooltjesharker
Berichten
134
Vandaag verjaardag van de kinderen gevierd met de buurt. Uiteraard de bbq aangedaan voor wat Basic hamburgers. Ondanks dat het basic was, was het erg genieten!

Heb de vrouw een boodschappenlijstje meegegeven maar mijn leerpunt is dat ik wat duidelijker moet zijn, haha. Ipv Rundvlees gehakt werd het een half om half gehakt. En ipv bacon werd het ronde ontbijtspek. Ipv Hamburger broodjes waren het standaard witte bolletjes


Dit mocht natuurlijk de pret niet drukken. Lekker de Kamado aangeslingerd en bakken maar. Gehakt naar eigen wens gekruid met basilicum peper, zout, mosterd, knoflook en ui. Nachtje in de koelkast en grillen maar.

Ik heb zelf een hamburgersausje gemaakt. Mayo, ketchup, mosterd en ui. Dit was echt een super toevoeging. Iedereen was enthousiast over de saus.

C6D5674F-C005-4FAD-9178-283B0CED241A.jpeg

EFEA08BF-D8D2-4832-9F59-05F96909A52D.jpeg

Op het (voor getoaste) broodje de saus gesmeerd, komkommer, augurk en lente-ui, hamburger met cheddar kaas en vervolgens nog wat gebakken ui.

Heerlijk! En zeker voor herhaling vatbaar.
 
Het hoeft niet altijd een culinair hoogstandje te zijn, een lekkere basic burger gaat er hier altijd vlot in.
 
Gewoon lekker een broodje hamburger. Niets mis mee. 🍔
 
Burgers, altijd feest!
 
Ik begrijp dat het voor herhaling vatbaar is. Het ziet er verrukkelijk uit.
 
Niks mis mee alleen voor mij geen kaas


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
lekker burgertje hoor
gefeliciteerd
 
Hahaha. Mooi dat je vrouw nog boodschappen haalt voor de BBQ. Mijn vrouw zegt gewoon dat ik dat zelf maar moet doen als ik wil BBQen. Die was mijn gezeur blijkbaar zat.
Ziet er iig een geslaagde verjaardag uit. De brakken hebben goed kunnen eten zo te zien.
 
Ondanks dat er andere boodschappen “geleverd” werden dan gevraagd had ik ook wel een broodje gelust
 
Terug
Bovenaan Onderaan