BasBQ
Beef en Steak

High BBQ Beer

 
 
 
 
 

Bram

Gerijpt
Berichten
4.966
Omdat ik mezelf ook eens wat mag toebedelen heb ik vandaag een High BBQ Beer gemaakt. Dit lijk mij wel een geslaagd iets voor de maandelijkse uitdaging.
Want wat is er nou beter dan BBQ en Bier :cool: .

De foto's van het voorbereiden zijn er wat bij in geschoten. Ik had blijkbaar veel dorst. Dit ging er op de plate
- MiniBurgers van rundergehakt
- ATB's
- Zelfgemaakte worst van ree.
- Gegrilde groentes. Cherry tomaten en paprika.

Hierbij de foto's

Vlees klaar voor de BBQ en kon er op

t2HBwLQh.jpg


kuvL34yh.jpg


Even later de rest er bij

SOiloiRh.jpg


Groentes er af kaas op de burgers en de worsten afgrillen.

0aerJlyh.jpg


Alles klaar, even binnen de boel opmaken en opdienen.

l5r2EAgh.jpg


L2CG5h8h.jpg


Best gelukt al zeg ik het zelf. Een mooi stevig bier er bij. Heerlijke FULL OF HOPS Belgian Quadrupel van Brouwerij Het Nest.
Man wat een pallet aan aromas en smaken. Heb weer even zitten genieten vanmiddag

Proost op het leven
Bram
 
Dat Ziet er geweldig uit. Geloof graag dat het genieten Was, uit de wind in het zonnetje. Lekker hoor.
Ook best sjiek, die hapjes op een etagiëre
 
Top idee die mini burgers, ook leuk op een brunchbolletje.
 
Heb je weer lekker gemaakt Bram, santé ;)
 
Pffff. Wow

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Dat ziet er heerlijk uit Bram. Zonnetje, lekker eten en een biertje. Wat wil je nog meer
 
Jouw creatie brengt mij op ideeen.
Ziet er lekker uit en zal zeker gesmaakt hebben.
 
Lekker Bram! Deze high beer prefereer ik boven elke vorm van tea trouwens... bij Het Nest komt heel veel meer moois vandaan. Hun Jack of Spades is een triple gerijpt op whiskyvaten, dat is ook een briljant bier! Wat valt er nog lekker veel te ontdekken en te genieten, heerlijk! Dank voor je inspiratie!
 
Dat bier met die worsten snap ik maar niet met de groentjes en burgers....
Mooie setup in ieder geval!
 
Was vast genieten ja
Maar goed dat je het vandaag niet op de planning had staan met dit weer
 
Dat bier met die worsten snap ik maar niet met de groentjes en burgers....

Wat, zijn burgers en bier zo'n vreemde combinatie? :rolleyes:
 
Daar heb je weer wat moois van gemaakt Bram. Glimlach over jezelf ook eens wat toebedelen. Bier, worst en burgers zijn geweldige combinatie.
 
Wat, zijn burgers en bier zo'n vreemde combinatie? :rolleyes:
Zeker niet maar een quadriple is dermate dat hij een burger wegdrukt qua smaak. Wild is sterk genoeg maar een burger met sla en frisse dingetjes erbij proef je weinig van.
Kortom: burger naar binnen en dan lekker van je biertje genieten;)
Niet andersom of tegelijk:)

PS: vandaag ook een brouwsessie gedaan en heb 25 liter oerbier wat de komende dagen gaat pruttelen in m'n gistkast.
 
Het is een hapje voor bij/naast het bier. Burgers hadden toch best een stevige bite. Hebben mooi wat rook opgepikt. En de oude kaas die er op ging was mooi pittig. Maar meestal nip ik een paar slokken. Kaan ik de schalen leeg. En ga dan lekker achter over hangen en m’n bier op drinken
 
Terug
Bovenaan Onderaan