BasBQ
Beef en Steak

Het was tijd voor pizza.

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.790
Hier was Mario de pizzabakker weer eens bezig, heerlijk in de tuin gegeten. Voor ieder wat wils, het is niet moeilijk te raden welke voor de Groene Kabouter ( koosnaampje voor Vegetarisch etende dochter)  is =))








 
Zien er goed uit hoor , bezorg je ook?
 
ik hou er van
 
Vooral van die met anjovis zeker Leo? ;)
 
Die Leo was toch helemaal gek van vis?
 
Lekker! Ik heb gisteren voor de zoveelste keer deeg voorbereid volgens jouw recept, vanavond is het hier ook pizza-time! Heerlijk recept, en het resultaat blijft indrukwekkend lekker!
 
Lekker!

Heb je deze op 't ei gemaakt of kwamen ze uit de Ferrari?

 
Nosmo zei:
Lekker!

Heb je deze op 't ei gemaakt of kwamen ze uit de Ferrari?

Op het ei Piet. De Ferrari staat in de garage, beetje te verstoffen. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht....
 
Ceriel zei:
Lekker Dominique!
Mis hier alleen de foto van "Mario"...  :D

" Mario" was niet high and fast genoeg om hier tentoon gespreid te worden. De schat.
 
mrwolf zei:
Lekker! Ik heb gisteren voor de zoveelste keer deeg voorbereid volgens jouw recept, vanavond is het hier ook pizza-time! Heerlijk recept, en het resultaat blijft indrukwekkend lekker!

Goed om te horen , wij zijn er ook nog steeds zeer content mee!
 
El Fumarole zei:
Die Leo was toch helemaal gek van vis?

Hij gaat wel gek doen als ie vis eet, bedoel je dat? Gekke bekken trekken, rare geluiden maken.....
 
Dat zier heel goed uit.
Lekker hoor
 
Ik wil graag een bestelling plaatsen, kan dat?
Zien er super lekker uit....!!
 
De kleuren zijn goed maar voor de rest niet aan mij besteed.
 
Bert zei:
De kleuren zijn goed maar voor de rest niet aan mij besteed.

Geeft niks Bert, dan hoeven we er ook geen ruzie over te maken, als we straks met ons allen in Itali? zijn....
 
structor zei:
Nou als je zo loopt te dissen op die Mario, wil ik hem wel adopteren hoor! Pizza's bakken ken hij wel, maaruhm mocht hij aan jouw ei komen?

Alleen als hij het heeeel lief vraagt. En dan bedoel ik ook heeeeeeel lief. =))
 
Terug
Bovenaan Onderaan