BasBQ
Beef en Steak

Het is jullie schuld...

 

Sandeman

Kooltjesharker
Berichten
144
Doordat jullie mij "lekker hebben gemaakt" heb ik wel een bastard large moeten bestellen! Weten jullie wel wat jullie gedaan hebben?

Twee maanden geleden een nieuwe houtskool bbq gekocht en die staat nog steeds blinkend nieuw te wezen in de schuur, die maar eens op marktplaats zetten, twijfel nog of ik dat ook zal doen met de barbecook gasbbq...

Maarre, bedankt dus hé 😁😉
 
Die moet je erbij houden. Ook daar kan je hele mooie dingen op maken! Ik heb het, voor mijn kamado, altijd op een Weber gedaan en heb er spijt van dat ik hem weg heb gegeven :(

Geniet gewoon van beide!
 
Zolang je de ruimte hebt en hij niet in de weg staat, gewoon bewaren en gebruiken. Tweedehands krijg je er toch niet genoeg voor
 
Doordat jullie mij "lekker hebben gemaakt" heb ik wel een bastard large moeten bestellen! Weten jullie wel wat jullie gedaan hebben?

Twee maanden geleden een nieuwe houtskool bbq gekocht en die staat nog steeds blinkend nieuw te wezen in de schuur, die maar eens op marktplaats zetten, twijfel nog of ik dat ook zal doen met de barbecook gasbbq...

Maarre, bedankt dus hé
Graag gedaan. Als ik nog iets voor je kan doen
 
Graag gedaan maar zoals velen al zeggen: hou hem er bij! Als je meer dan alleen een stuk vlees van de Q wil hebben is een 2e Q die je op een andere temperatuur kan zetten fantastisch. Hoe vaak ik niet de Weber aanslinger omdat de BGE op lage temp bezig is.
 
Als het dan toch onze schuld Is, willen we best even langskomen voor excuses.
Graag onder het genot van lekkere hapjes en zo, zodat we ons extra schuldig voelen
 
Als het dan toch onze schuld Is, willen we best even langskomen voor excuses.
Graag onder het genot van lekkere hapjes en zo, zodat we ons extra schuldig voelen

Count me in....ik voel mij ook zó ontzettend schuldig opeens!
Dus?...Project X bij Sandeman binnenkort? :D :D
 
Zodra je alle lekkere gerechten op tafel hebt getoverd zullen jij en de eventuele eters ons dankbaar zijn :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan