BasBQ
Beef en Steak

Herqs en Easybbq pro

Taapie

Tondelzoeker
Berichten
7
Ik was van plan om de Easybbq Pro aan te schaffen, maar de thermometer lijkt overal uitverkocht te zijn. Daarnaast is herqs.com offline. Heeft iemand een idee of ze failliet zijn of iets dergelijks?
 
Gisteren toevallig contact gehad met een webshop aangezien ik er ook eentje had besteld. Er bleken leveringsproblemen te zijn vanuit China waardoor een flinke vertraging op de levertijd is gekomen.
 
Ik heb de inkbird besteld, ff kijken of het wat is dacht ik. Van het weekend ga ik hem testen
 
Ik heb de thermometer van Monolith (volgens mij dezelfde als de Herqs, maar dan met ander logo). En sinds kort doet de app het niet meer op m'n Galaxy S10e. Op iPhone van m'n vrouw wel gelukkig.

Iemand idee hoe dat kan?

Over bereik ben ik zeer goed te spreken over de thermometer!

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Als nieuw lid hijack ik even jouw topic, want ik zit met hetzelfde probleem. Ik had eindelijk een keuze kunnen maken voor een goede thermometer onder de € 100,-. Het lijkt er echt op dat HerQs niet meer bestaat.

Weet iemand een goed alternatief? Ik ben dus opzoek naar het volgende:
  • Een digitale thermometer met WiFi of bluetooth verbinding (range is niet belangrijk).
  • Ik hoef eigenlijk maar 2 meetprobes, het belangrijkste is dat ik er met één de omgevingstemperatuur van mijn bbq kan meten.
  • Als starter heb ik eigenlijk een budget tot max. € 100,-

Ik hoor graag of iemand ideeën heeft!
Vandaag voor het eerst de inkbird IBT-2X getest. Voldoet aan al je eisen. Bereik is niet geweldig (+-10 meter). Installeren en verbinden met m'n telefoon was een eitje. Ik heb 2 probes, en er wordt een klemmetje meegeleverd voor op je rooster. Temperatuur meting lijkt goed en stabiel te zijn, maar bij de grafiek viel de helft buiten beeld. De y-as ging maar tot 150 graden en toen ik later nog een keer keek was het eerste half uur weggevallen. Kan ook aan mijn instellingen liggen. Ga hem binnenkort eens aan m'n tablet koppelen, kijken hoe dat gaat. Verder lees ik vaker dat ze bij probleem niet te moeilijk doen over garantie maar daar heb ik persoonlijk gelukkig nog geen ervaring mee. Kort samengevat, voor €30 een heel prima apparaatje.
 
Vandaag zag ik dat de Herqs Easy BBQ Pro weer beschikbaar is via verschillende webshops. Via 50Five hebben ze nu een aanbieding waar je 2 extra probes er bij krijgt. Deze maar gelijk besteld. Ben erg benieuwd
 
Terug
Bovenaan Onderaan