BasBQ
Beef en Steak

Herfstig Buikspek met Pompoen en Frisse Appel-salsa van Vriend Yotam

Als we hier weer eens een discussie omtrend huiswerk hebben kan ik dan zeggen. “Nou normaal doen anders dou ik jou ook van die plank”

Gezellig... bel me dan even, dan kom ik met popcorn naar jullie toe!
 
Mooi verslag. Leuke biertjes. Ben meer van het zwaardere spul (Stout/Porter) dus die whisky infused komt meer in de buurt en lijkt me erg lekker.
Dat in combinatie met een fantastisch gerecht, helemaal top!
 
Sander, super bedankt voor deze inspiratie. 10-10 op de verjaardag der Brammen @Bram (helaas niet allemaal uit het magische jaar 1981, begrijp ik), Nopi gekregen. Jouw bijdrage, buikspek, en een Q, meer was niet nodig. Helaas geen ingelegde walnoten kunnen vinden en alleen bokbier tot de beschikking. We zijn benieuwd zo dadelijk. Vooral naar de reactie van 2 negenjarigen…
 
Sander, super bedankt voor deze inspiratie. 10-10 op de verjaardag der Brammen @Bram (helaas niet allemaal uit het magische jaar 1981, begrijp ik), Nopi gekregen. Jouw bijdrage, buikspek, en een Q, meer was niet nodig. Helaas geen ingelegde walnoten kunnen vinden en alleen bokbier tot de beschikking. We zijn benieuwd zo dadelijk. Vooral naar de reactie van 2 negenjarigen…

Wat leuk om te horen kerel! Yotam heeft geweldige recepten maar soms wel erg exotische ingrediënten. Ingelegde walnoten heb ik vervangen door knapperig geroosterde walnoten en een extra scheutje rijstazijn. Yuzu door limoen. Beetje logisch en praktisch omdenken. Heel veel kookplezier Bram!
 
Wat leuk om te horen kerel! Yotam heeft geweldige recepten maar soms wel erg exotische ingrediënten. Ingelegde walnoten heb ik vervangen door knapperig geroosterde walnoten en een extra scheutje rijstazijn. Yuzu door limoen. Beetje logisch en praktisch omdenken. Heel veel kookplezier Bram!
Great minds think alike…
 
Volgende keer voor mij. Ochtend al citroensap smeren en met zout langer laten rusten. Zoals Sander ook wat tweaks gedaan.
 
Als eerste gefeliciteerd natuurlijk met je dochter.
Jullie hebben een mooie dag gehad zo en lekker afgesloten met een fijn gerecht

had ze allemaal moeten missen als ze onder een steen was gekropen 😉
 
Wat een heerlijk verslag om te lezen en wat een foto's! Ik kan de smaken bijna proeven alleen al door naar de foto's te kijken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan