BasBQ
Beef en Steak

Heatermeter alarm instellen

Daanton

Kooltjesharker
Berichten
109
Beste Forumleden,

Ik heb sinds enige tijd een Heatmeter waar ik nu een paar low en slow sessies met succes mee heb gedaan wil ik dit gaan uitbreiden met een nacht sessie. Hiervoor wil ik voor de zekerheid alarmen instellen Pit 107 hoog110/laag105 en kern op een 74 gr maar ik kan hier nergens vinden hoe ik dit moet instellen vandaar mijn vraag.
Willen jullie aangeven hoe je dit hebt ingesteld?
 
Daanton zei:
Beste Forumleden,

Ik heb sinds enige tijd een Heatmeter waar ik nu een paar low en slow sessies met succes mee heb gedaan wil ik dit gaan uitbreiden met een nacht sessie. Hiervoor wil ik voor de zekerheid alarmen instellen Pit 107 hoog110/laag105 en kern op een 74 gr maar ik kan hier nergens vinden hoe ik dit moet instellen vandaar mijn vraag.
Willen jullie aangeven hoe je dit hebt ingesteld?


Ik doe dit via de heatermeter app op de ipad/iphone.

Suc6


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Beste Tinu,

Ik dank je voor je reactie, de Heatermeter app heb ik wel op de ipad maar hoe je daar dan alarms instelt is mij niet duidelijk. Kan je aangeven hoe jij de alarmen hebt ingesteld?
 
Daanton zei:
Beste Tinu,

Ik dank je voor je reactie, de Heatermeter app heb ik wel op de ipad maar hoe je daar dan alarms instelt is mij niet duidelijk. Kan je aangeven hoe jij de alarmen hebt ingesteld?

Hoi Daanton,

Ik heb hier wat foto?s gemaakt van de demo in de app maar in het echt werkt het ook.

20198e92185e98b35277a0c2433e4a52.jpg
06f9b74e31f9a3c87e2ab8e4c46c06b2.jpg


Misschien even mee oefenen in de app in demo modus.

Suc6


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan