BasBQ
Beef en Steak

heatermeter 4.0 LEGO behuizing

 
 
 
 

camiel

Gerijpt
Berichten
2.593
Hallo BBQvrienden

Samen met onze BBQboy Lukas een behuizing in elkaar gezet van Lego, ben er erg blij mee!  B-)

display is wat kleiner dan standaard maar voor mij ruim voldoende om wat te kunnen bekijken. Het meeste zal toch via de webinterface gaan.

HM-lego01.jpg


HM-lego02.jpg


HM-lego03.jpg


HM-lego04.jpg


HM-lego05.jpg


HM-lego06.jpg


HM-lego07.jpg


HM-lego08.jpg



Voor zover ik weet en kon vinden op Inet, op dit moment de eerste HM in een Lego behuizing :D

Toch nog 1 gevonden...... Desalniettemin errug blij :D

gloeiende groet

Camiel de barbecueman
 
Erg creatief Camiel !! =D>
 
Fantastisch!

Ik word blij van al dat geknutsel.
 
Wat een geweldig leuk idee Camiel!
Solid state uitvoering  :)
P.S. welk type/merk dongle met antenne heb je daar in gebruik? Ik heb gisteren met testen gemerkt dat ik net op de grens zit qua afstand als de HM achter in de tuin staat onder overkapping.
En heb jij verschil kunnen meten met het "standard" kleine usb stickie zonder antenne?
 
Kijk dat vind ik dan weer heel orgineel. Chapeau :)
 
RedFox zei:
Wat een geweldig leuk idee Camiel!
Solid state uitvoering  :)
P.S. welk type/merk dongle met antenne heb je daar in gebruik? Ik heb gisteren met testen gemerkt dat ik net op de grens zit qua afstand als de HM achter in de tuin staat onder overkapping.
En heb jij verschil kunnen meten met het "standard" kleine usb stickie zonder antenne?

Is een Konig adapter (nedis.nl)

http://www.konigelectronic.com/nl_nl/computer/netwerken/Netwerkapparaten/1115516

Zal niet de beste zijn maar deze lag ergens op mijn buro te slingeren. Bereik is best goed met zo'n externe antenne. En hij werd direct herkend door de PI.

Weet alleen nog niet of ie het einde van onze tuin (30m) haalt, denk dat er een repeater bij moet binnenkort, maar die zat al in de planning.
 
Mooi en orgineel  ;)

Grzz peter
 
??Van lego kun je alles maken een booooot een vliegtuig of een heatermeter??
 
gaaaaaaf, ik voel een na-aap actie opkomen  ;)

of zal ik het gewoon bij een ducktape behuizing laten?
 
Als AFOL kan ik dit alleen maar toejuichen natuurlijk :D
 
A van Adult, Emiel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan