BasBQ
Beef en Steak

Hanos

 
 

Kaspa

Kooltjesharker
Berichten
127
Hoi,

Komende vrijdag ga ik een bezoekje brengen aan de Hanos.
Enerzijds om inspiratie op te doen. Anderzijds om een paar mooie producten te kopen. Ik begreep dat de deegbollen voor pizza goed zijn (diepvries).
Verder suggesties?
 
Gaasterland spareribs zijn erg smakelijk.
 
Bife de tira is erg lekker:
 
Absoluut de ribben uit de koeling nemen.

De Koophaas is ook heerlijk voor saté.

En je kunt er wat mooie stukken rund halen

Verder hebben ze een lekkere vis afdeling. Mooie kreeften, verse vis zo gek als je het wil hebben.

Maar ook de groente afdeling is mooi gevarieerd
 
Flammkuchen bodems uit de diepvries zijn handig om te hebben voor een snelle maaltijd.

Potjes mole om overgebleven kip om te toveren in een heerlijke Mexicaanse tortilla vulling.

Verder veel mooie snitten vlees.

Fire-Up houtskool als het in de aanbieding is.
 
Zaken die je niet zo snel bij consumenten winkels tegenkomt. Alle Grain fed rund bijvoorbeeld of kalfsschenkels, kalfsfilet. Of fleur de sel. Al schijnt appie die ook te hebben maar niet per kilo, dat is in verhouding veel goedkoper.
De kaasafdeling is een walhalla voor kaasliefhebbers.
Tsja de Hanos is niet goedkoop maar verkoopt wel horeca kwaliteit.
Beter duur dan niet te koop.
Ach je voel je daar echt: "a kid in the candy store"
 
Laatst bewerkt:
Ja ik moet altijd kijken of er genoeg ruimte in de extra vriezer is. Zoals Noskos al vermelde de Flamkuchen zijn een aanrader. Meerdere maten in de diepvries en die van tante fanny vind ik ook goed. De per vier verpakte zijn andere dan die je in de supermarkt koopt. Ze plakken minder als je ze op de schep doet.
 
Let overigens wel goed op bij de hanos, op je budget. Stond laatst aan de kassa, en dacht een mooie shortrib te hebben uit de aanbieding van €20.- pkg, had ik er naast gepakt en er 1 van €298.- pkg. dat kost je een hartverzakking

Haha oeps. Dat is vast een hele mooie short rib geweest

@allen, dank. Flamkuchen staan ook op het lijstje. En verder komt het vast goed. Ik ben me bewust van de prijs/kwaliteit die de Hanos levert. Gelukkig woon ik in de buurt van een vestiging dus desnoods ga ik op korte termijn gewoon weer.
 
Zaken die je niet zo snel bij consumenten winkels tegenkomt. Alle Grain fed rund bijvoorbeeld of kalfsschenkels, kalfsfilet. Of fleur de sel. Al schijnt appie die ook te hebben maar niet per kilo, dat is in verhoding veel gordkoper.
De kaasafdeling is een walhalla voor kaasliefhebbers.
Tsja de Hanos is niet goedkoop maar verkoopt wel horeca kwaliteit.
Beter duur dan niet te koop.
Ach je voel je daar echt: "a kid in the candy store"
Exact dit.

Vlees is echt van topkwaliteit, dat verschil merk je zeer zeker.
Het kan vaak goedkoper, maar dan teer je in op kwaliteit.

Aanrader is de mediterrano mini walnoot, da's een droge worst op de vleesafdeling! Bedank me later maar :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan