BasBQ
Beef en Steak

Hallo

 
 

Smokey p

Gemarineerd
Berichten
1.207
Hallo
Ik ben Peter, 35 jaar en kom uit Velserbroek. In het bezit van een weber 57 met GBS en een Csg. Sinds een maand of 2 heb ik ze. Inmiddels ook met het virus besmet en probeer vaker buiten te koken. Ik heb al regelmatig koudgerookte zalm gemaakt. Ik ben op het moment bezig met PP. Ik hoop veel informatie hier mee te krijgen en voorlopig heb ik genoeg te lezen op het forum. Het lijkt mij in ieder geval leuk omdat jullie er ook zo enthousiast over zijn.
 
Hoi Peter,
welkom bij het Genootschap.
 
Welkom hier  Peter  :)
 
Welkom bij dit edele gezelschap Peter! Succes met je PP die je aan het maken bent.
Wellicht weet je dat je als je foto's maakt van de run en deze hier op het forum met ons deelt je in aanmerking komt voor een zogenaamde "badge"?
Voor PP is het een "knorretje", verder is er ook het kippetje (bijvoorbeeld met een Beer Can Chicken te behalen) en het "koetje" (voor een brisket reportage).
Veel plezier!
 
RedFox zei:
Welkom bij dit edele gezelschap Peter! Succes met je PP die je aan het maken bent.
Wellicht weet je dat je als je foto's maakt van de run en deze hier op het forum met ons deelt je in aanmerking komt voor een zogenaamde "badge"?
Voor PP is het een "knorretje", verder is er ook het kippetje (bijvoorbeeld met een Beer Can Chicken te behalen) en het "koetje" (voor een brisket reportage).
Veel plezier!
Bedankt. Ja dat had ik gelezen en ik hoop dat de foto's gelukt zijn. Het plaatsen was wat lastig. Zelfs na het lezen van de tutorial.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan