BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal

Mathieu

Tondelzoeker
Berichten
6
Mijn naam is Mathieu,
ik ben voornemens een BGE large aan te schaffen net zoals mijn vriend. Die er heel tevreden over is.
voor de large heb je veel accessoires en ook de maat spreekt mij aan. Ben al driftig op internet aan het rondneuzen.
BGE of toch een andere ? Wie heeft advies .
zelf heb ik tot nu toe op een Weber gekookt . Ook heel goed moet ik erkennen. Maar nu wil ik iets anders……
ik hoop van jullie nog veel te leren.
groet en veel kook plezier 🥘
 
Welkom Mathieu!

Met een bge ga je niet verkeerd, maar ga eens langs een winkel die er meerdere heeft staan.
Kamado Joe, Basterd, monolith en primo zijn ook allemaal prima merken met allemaal hun eigen kenmerken en voordelen.

Om even een voorbeeld te geven is bge net zo duur als een kamado Joe, echter is de bge kaal en de kamado Joe behoorlijk compleet bij levering.
De bge is groen, de kJ rood en de basterd zwart.
Kwestie van smaak en voorkeur dus.

Kort samengevat;

Ga naar een winkel om te voelen, proberen, zeuren, en uithoren.

Had ik al gezegd dat je echt langs een winkel moet gaan om de verschillen te voelen en proberen?

Succes met de aankoop, mocht je ergens vragen over hebben of dingen niet begrijpen, stel ze hier gerust.
 
Welkom Mathieu! Zou ook rondspeuren op dit forum, vol met informatie over verschillende kamado's. Zelf ook aan het verdiepen erin dus ben benieuwd naar je uiteindelijke keuze!
 
Welkom, hier.
Zoals Zzzjon zij . en volg je gevoel..
 
Welkom Mathieu

Eens met Zzzjon.
Heb zelf bge large kameraad kamado Joe.
Beide geweldig.
Advies ga een workshop doen waar ze beide of meerdere merken gebruiken tijdens workshop.
 
Welkom! Zoals eerder genoemd; ga vooral een paar winkels langs en laat je goed informeren over alle voor- en nadelen van ieder model.
 
Welkom bij het genootschap

Keuze, keuze en nog een keuze
Maar succes met je zoektocht
 
Terug
Bovenaan Onderaan