BasBQ
Beef en Steak

Grilled Wagyu burgers + asperges

 
 

DaanN

Vuurmaker
Berichten
76
Vandaag voor het eerst in mn leven Wagyu vlees gegeten. In gehakt/burger vorm. Enorm lekker! Echter denk ik dat het nog lekkerder is als je het gehakt zelf maakt - vanwege de toegevoegde stoffen die de wagyu farm erbij doet mede om het te conserveren. Verder romaine sla en stokbrood (uiteraard vergeten om burger buns te kopen). Al met al een klein maar fijne maaltijd. Zie foto’s en bonus GIF hieronder. Fijne kerst gewenst jongens!

7D1D639B-CAD3-4618-8715-520F21AC894C.jpeg


42B8C45E-751F-4435-9D9D-C39BC81F68B1.jpeg


6B602D2A-1967-4F5C-976F-A046B21EF1DE.jpeg


669ECA71-5E7A-4A03-93E5-C0A7FE242D17.jpeg


8EB6E10C-FDEF-48AC-B1F8-D3DC422E74D4.jpeg


E6D26533-D1DB-424A-B20E-5AAB408FD509.gif
 
Lekker hoor... En maakte de naam het waar?
Prijs/kwaliteit verhouding is mijn inziens uit balans. Het was erg lekker. Maar niks wat niet met een biologische runderburger bereikt kan worden. Vandaag twee burgers voor €10 gehad. Echter ben ik wel benieuwd naar een wagyu steak. Dit zal een volgende project zijn.
 
Een heerlijk stukje vlees, mooie combi met de asperges.
 
Heerlijk. Ziet er smakelijk uit.
Rooster lekker vol zo.
 
Fijne maaltijd. Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd van Wagyu. Het zal zeker goed smaken. Maar de prijs... Ik ben er wel nieuwsgierig naar.
Je hebt iig lekker gegeten. Zn mooie dikker burger lust ik ook wel.
 
Fijne maaltijd. Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd van Wagyu. Het zal zeker goed smaken. Maar de prijs... Ik ben er wel nieuwsgierig naar.
Je hebt iig lekker gegeten. Zn mooie dikker burger lust ik ook wel.
Voor mij geldt hetzelfde. Ik had met Kerst een mooie Amerikaanse ribeye. Die was niet goedkoop, maar waanzinnig lekker. Wagyu is geloof ik gewoon nog vier of vijf keer zo duur! De prijs-kwaliteit verhouding klopt gewoon niet. Maar net als Bram ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig 🧐 .
 
Voor mij geldt hetzelfde. Ik had met Kerst een mooie Amerikaanse ribeye. Die was niet goedkoop, maar waanzinnig lekker. Wagyu is geloof ik gewoon nog vier of vijf keer zo duur! De prijs-kwaliteit verhouding klopt gewoon niet. Maar net als Bram ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig 🧐 .

Proberen dan, heb ik ook gedaan.
Ga de volgende keer alleen met pezo aan de gang ipv een hoeveelheid rub om te “proeven”. Saus gebruik ik zo min mogelijk over vlees
 
Terug
Bovenaan Onderaan