BasBQ
Beef en Steak

Grill Master gezocht

BramBBQ

Vuurmaker
Berichten
73
Ik ben op zoek naar een collega!

Lijkt het je leuk om een paar keer per maand mensen je passie over te brengen op een groep mensen? dan is dit wellicht voor jou een leuke start van een BBQ carriere.
Onze Grill Academy gaat als een speer en we zijn dan ook op zoek naar extra Grill Masters. Dagen en tijden uiteraard in overleg, maar denk aan zondagmiddag en/of een keer een avond.

een mailtje gaat het snelst. We zitten in Amersfoort en werken alleen met Weber barbecues (we hebben zelf ook nog wel wat ander spul in de tuin staan). Een Academy duurt 4 uur (plus uurtje vooraf en uurtje achteraf).

Tekstje die we deze week op de website gaan zetten:

Word je warm van barbecueën, wil je je passie overdragen en vind je het leuk om in een gezellig team mensen gelukkig te maken? Dan hebben we wellicht een mooie job voor je.
Wij, de Weber Original Store Amersfoort, zijn op zoek naar een gepassioneerde Grill Master. Na een interne opleiding ga je aan de slag: Mensen wegwijs maken in de wereld van het barbecueën! Uitleg over de werking, voorbereiden van de gerechten, samen grillen, smoken en roasten, het is allemaal aanwezig. De gemiddelde groepsgrote is ongeveer 18 deelnemers.

Dit hoef je natuurlijk niet alleen te doen. Je collega’s zorgen ervoor dat alles ingekocht is, klaarstaat en helpen je gedurende de middag/avond.

Wat wij belangrijk vinden:

  • Passie voor barbecueën
  • Kennis van barbecueën
  • Een groep kunnen begeleiden
  • Sfeer, gezelligheid en plezier laten zien!
Ben je minimaal drie middagen cq avonden per maand beschikbaar en lijkt het je leuk om je hobby/passie/werk over te brengen op mensen? Stuur dan zsm een mailtje naar bram@weberstore.nl. We komen graag met je in contact.
 
jammer dat het in Amersfoort is.
 
de basis cursus en de Amerikaanse cursus daar gedaan. Beiden enorm genoten en het was een leuke belevenis! Helaas met 2 jonge kids en gewoon werk nu niet te combineren, maar jeetje wat een gave kans zeg!
 
lijkt me prachtig om te doen... ik heb het er alleen niet voor over om zo vaak meer dan een uur enkele reis in de auto te zitten...

mocht de weber grill academy ooit verhuizen naar de achterhoek kom ik het graag doen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan