BasBQ
Beef en Steak

Gezocht Divide and Conquer 20 inch

Raymon

Vuurmaker
Berichten
54
Ik zoek een 20 inch divide and conquer set universeel nu zijn ze overall uitverkocht misschien heeft iemand ze ergens in een winkel gezien. Of online waar ze nog te bestellen zijn.

Ik wil dit in mijn guru medium bouwen
En de 21inch passen niet omdat ik maar 45cm heb
41KC15KzCyL._AC_SY400_.jpg

divide-Conquer-Cooking-System-3.jpg


Ik denk dat meerdere deze informatie willen hebben daarom zet ik het hier omdat ik de informatie miste zodra de Kitt ergens leverbaar is update ik het met foto verslag.
 
Ik heb het opgegeven en heb de large guru gekocht met een grill guru divide and conquer systeem voor 42 euro bij de hornbach ook de large heeft een flip grill optie waar een pan in kan dus de medium gaat de deur uit.

Eindelijk een mooie guru in het echt toch wel mooi hoor dat blauw.

IMG_20200511_181706.jpg


IMG_20200511_181503.jpg


IMG_20200511_181253.jpg
 
Je hebt groot gelijk. Ziet er goed uit. Vandaag gebeld met Kamadobbq.nl. Zij gaven aan dat de 20 inch D&C te krap was voor de medium. Ze waren bezig om voor de medium een D&C systeem naar nederland te halen maar door de corona crisis is de productie vertraagd. Het ging zeker tot na de zomer duren voordat ze konden leveren. Ik heb gekozen om een square plate setter M van de Bastard aan te schaffen met een Basterd M rooster. Past perfect. En ik kan in ieder geval indirect en half om half. Ben er blij mee.

E1CD5AB3-6775-4F39-A5CC-7611B766EE80.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn interessante berichten.....

Ik ben sinds kort ook trotse eigenaar van de GG Medium. Wat een super fijn apparaat zeg!! Ik ben van mening dat de medium een instap model is, mijn wederhelft denkt daar anders over. We moeten dus nog maar eens goed in gesprek. De afgelopen periode maar flink lekkere gerechten gemaakt. Wellicht is ze dan ook snel om.

Je hoort mij niet klagen hoor. (maar stiekem toch zo nu en dan een beetje wegkwijlen bij een groter modelletje)

Wat ik nu mis is het divide and conquer systeem. Vooral een mogelijkheid om de DO erin te hangen zou wel erg fijn zijn. Tot na de zomer wachten duurt me eigenlijk te lang. Misschien toch ook maar eens de "square plate setter M van de Bastard" bestellen.
@Blachfortex, ziet er goed uit man! Waarom heb je er ook een nieuw rooster bij besteld? Het lijkt er toch op dat het "originele" medium rooster net zo groot is.

Weet iemand een half rooster van deze maat te vinden? Ik wil graag half normaal en een half gietijzeren rooster.

Hopen dat het D&C systeem snel beschikbaar is...
 
Mijn maat heeft de joe even passen en meten of die halve maan roosters even groot zijn volgens mijn eerste indruk wel. Maar deze heb ik nog niet nodig ik ga eerst nu een pizza steen flip grid systeem halen.
 
Dit zijn interessante berichten.....

Ik ben sinds kort ook trotse eigenaar van de GG Medium. Wat een super fijn apparaat zeg!! Ik ben van mening dat de medium een instap model is, mijn wederhelft denkt daar anders over. We moeten dus nog maar eens goed in gesprek. De afgelopen periode maar flink lekkere gerechten gemaakt. Wellicht is ze dan ook snel om.

Je hoort mij niet klagen hoor. (maar stiekem toch zo nu en dan een beetje wegkwijlen bij een groter modelletje)

Wat ik nu mis is het divide and conquer systeem. Vooral een mogelijkheid om de DO erin te hangen zou wel erg fijn zijn. Tot na de zomer wachten duurt me eigenlijk te lang. Misschien toch ook maar eens de "square plate setter M van de Bastard" bestellen.
@Blachfortex, ziet er goed uit man! Waarom heb je er ook een nieuw rooster bij besteld? Het lijkt er toch op dat het "originele" medium rooster net zo groot is.

Weet iemand een half rooster van deze maat te vinden? Ik wil graag half normaal en een half gietijzeren rooster.

Hopen dat het D&C systeem snel beschikbaar is...
Het huidige rooster van de Medium is een halve centimeter te groot. Deze past niet in de square plate setter. Vandaar het nieuwe rooster. Voor mij was tot na de zomer wachten geen optie. De plate setter van grill guru zelf vond ik te duur en niet veelzijdig genoeg. Vandaar de keuze voor de square met een nieuw rooster. Qua geld ben je net zo veel kwijt als die van de Guru
 
Je hebt groot gelijk. Ziet er goed uit. Vandaag gebeld met Kamadobbq.nl. Zij gaven aan dat de 20 inch D&C te krap was voor de medium. Ze waren bezig om voor de medium een D&C systeem naar nederland te halen maar door de corona crisis is de productie vertraagd. Het ging zeker tot na de zomer duren voordat ze konden leveren. Ik heb gekozen om een square plate setter M van de Bastard aan te schaffen met een Basterd M rooster. Past perfect. En ik kan in ieder geval indirect en half om half. Ben er blij mee.

Bekijk bijlage 1489
Hierbij bedankt voor het doorgeven van bovenstaande informatie! Ik kan ondertussen ook bevestigen dat de square plate setter M van de Bastard perfect past (wel inderdaad incl. nieuw rooster aangezien originele net te groot is).
 
Te weinig info kunnen vinden over de d&c set. Dus ook maar voor de Bastard medium plate settler gegaan in combi met een RVS rooster en een gietijzeren rooster.
 
Spullen binnen. Ik had gelijk maar een gietijzeren rooster besteld. Past allemaal perfect.

@Blackfortex super bedankt voor het posten hier!

Bekijk bijlage 4640

Bekijk bijlage 4641
Graag gedaan! Kleine moeite en als we elkaar er mee kunnen helpen. Heb zelf inmiddels ook het gietijzeren rooster. Vind het een fijne set. Ik zou graag een half moon gietijzeren plaat willen hebben maar die heb ik nog niet kunnen vinden. Heb wel een grid lifter aangeschaft. Die is wel fijn incl met het gietijzeren rooster.
 
Graag gedaan! Kleine moeite en als we elkaar er mee kunnen helpen. Heb zelf inmiddels ook het gietijzeren rooster. Vind het een fijne set. Ik zou graag een half moon gietijzeren plaat willen hebben maar die heb ik nog niet kunnen vinden. Heb wel een grid lifter aangeschaft. Die is wel fijn incl met het gietijzeren rooster.

Ja, met het rooster er af halen had ik me ook al bedacht dat dat een accessoire is die ik wil hebben.

Met grote ribben zal ik mijn pizza steen waarschijnlijk gaan gebruiken op de 2 stenen zodat de ribben niet langs de kant boven vuur komen. De opening tussen vuurring en plate settler is dan misschien iets te breed. Met de pizza steen erop sluit hij meer aan tot de rand en omdat de steen wat pizza steen wat hoger ligt kan de warmte er mooi langs/onderdoor.

IMG_20200707_094351.jpg
 
Deze: https://www.kamadobbq.nl/divide-and-conquer-large-20inch.html is vanaf volgende week weer leverbaar als het goed is. Iemand hier ervaring mee (evt. in combi met de GG)?
Beter laat dan nooit...
Deze set heb ik besteld voor mijn GG medium en hij past perfect. De twee half moon roosters zijn in diameter zelfs wat groter dan het standaard meegeleverde GG rooster. Daarnaast heb ik ook een half moon gietijzeren rooster meebesteld die perfect in de D&C set past.
Wat trouwens ook handig is aan deze set: er zitten nokjes op het frame, waardoor je roosters niet meer kunnen schuiven en altijd netjes blijven liggen.
 
Beter laat dan nooit...
Deze set heb ik besteld voor mijn GG medium en hij past perfect. De twee half moon roosters zijn in diameter zelfs wat groter dan het standaard meegeleverde GG rooster. Daarnaast heb ik ook een half moon gietijzeren rooster meebesteld die perfect in de D&C set past.
Wat trouwens ook handig is aan deze set: er zitten nokjes op het frame, waardoor je roosters niet meer kunnen schuiven en altijd netjes blijven liggen.
Helaas niet meer voorradig! Ben ook op zoek voor mijn gg medium.
Hoe kan bij jou de 20inch wel passen en bij de ander niet?
 
Laatst bewerkt:
Helaas niet meer voorradig! Ben ook op zoek voor mijn gg medium.
Hoe kan bij jou de 20inch wel passen en bij de ander niet?
Dit is een bericht van bijna 3 jaar terug, en vaatdoek bijna even lang niet online geweest op het forum. Ik denk niet dat je nog antwoord krijgt
 
18 inch maat besteld en deze past mits ik de kolenmand eruit haal helaas.
Echter is het grill oppervlak dan 4cm kleiner als het origineel wat wel erg veel is. Dus dit systeem gaat terug en toch wellicht kijken naar the basterd medium model met 2 halve manen
 
Terug
Bovenaan Onderaan