BasBQ
Beef en Steak

Frikandel Burnt Ends

 
 
 
 

RenZwi

Pitmaster
Berichten
548
@noskos Wat een geniaal idee! M’n dochtertje klapte 2 frikandellen naar binnen, de vrouw 3 en ik had er maar 5 gemaakt 🤣 Snap nu waarom het recept 10 frikandellen aangaf 😉

Naar Noskos’ recept en heerlijk opgepeuzeld in het park tijdens een picknick;

381BB42A-1211-4F2A-BF57-28FE0E0D4657.jpeg


EE74677B-0CBF-4F02-9D85-3D1B31C34DA2.jpeg


49237E56-61E5-412A-863F-23D95C50CECC.jpeg
 
dat is genieten geweest, dat zie je meteen
leuk man
 
Je vrouw en kleine meid hebben een lekkere middag in’t park gehad 😱😁
Of mocht je ook nog een stukkie
 
Heel herkenbaar, mooi dat ze er zo van genieten.
 
Dat zijn altijd de mooiste recepten...... van gewoon een paar frikadellen iets lekkers toveren, vrouw en dochter hebben ervan genoten en jij mag voorlopig BBQen :p :ROFLMAO: goed bezig 👊
 
Je vrouw en kleine meid hebben een lekkere middag in’t park gehad 😱😁
Of mocht je ook nog een stukkie
Haha, zeker! Ik was er bij, dat scheelde al een hoop 😉 En eerlijk, een van de leukste dingen van het BBQ’en is toch wel het delen en mensen zien genieten van wat jij op tafel hebt gezet 😁
 
Dat zijn altijd de mooiste recepten...... van gewoon een paar frikadellen iets lekkers toveren, vrouw en dochter hebben ervan genoten en jij mag voorlopig BBQen :p :ROFLMAO: goed bezig 👊
Haha! Ja, de vrouw was al om na de eerste PP op de Weber toentertijd. Ze zei direct, toen ik met een kamado aan kwam zetten, 1,5 jaar lang eens kijken of je het wat vindt, dan zien we wel verder. En zo geschiedde 😁😄
 
Mooie en heerlijke simpele snack👌🏻. Iets waar mijn vrienden speciaal voor op bezoek komen 😂
 
Ik vind ze ook lekker, zoals al mijn vrienden. Maar zoontje en vrouw vinden het niet lekker ... omwille ... de BBQ saus :cautious:
 
Ik vind ze ook lekker, zoals al mijn vrienden. Maar zoontje en vrouw vinden het niet lekker ... omwille ... de BBQ saus :cautious:
Hmm.. Misschien eens een andere BBQsaus proberen? Als je hem zelf maakt kunnen ze zelf mooi de ingrediënten kiezen. Als ze het dan afkeuren, keuren ze zichzelf af 😉

En anders eens met mayo ipv BBQsaus 😂
 
Soms is een (poor mens bbq, Engels) het lekkerste wat er is. Frikadellen en busje Smac doen een glimlach toveren op iedereen.
Couldn’t agree anymore! 😉 Behalve de Smac, dat is echt een no go/jeugdtrauma voor mij 🤭 Maar elk mens is anders is het credo 😉
 
Hmm.. Misschien eens een andere BBQsaus proberen? Als je hem zelf maakt kunnen ze zelf mooi de ingrediënten kiezen. Als ze het dan afkeuren, keuren ze zichzelf af 😉

En anders eens met mayo ipv BBQsaus 😂
Heb er al vele geprobeerd, maar brengt niets. Mijn zoontje wss wel als hij wat ouder is.
 
Das toch genieten zo, heerlijk in het park snacken..
 
Heerlijk smikkelen. Deze gaat direct naar de to do list.
 
De eerste foto ziet er echt heel smakelijk uit👍 ik vind frikandel niet lekker dus sla deze over, ik ben meer een kroketten mens😁
Jullie hebben lekker genoten van een picknick in het park met frikandellen, iedereen blij en daar gaat het om, alleen de volgende keer wel meer maken🤪
 
Mooier kan niet! Iedereen smullen en jij even stoken :cool: ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan