BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd november 2011

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
  • Nieuwe maand,  nieuwe ronde in de fotowedstrijd!

    Het thema is deze maand gekozen door Marc en de prijs die te winnen is is het nieuwste boek van Reitse Spanninga en we gaan kijken of we er een leuke opdracht en handtekening van hem in kunnen krijgen voor de winnaar!

    Dit is wat Marc heeft verzonnen voor ons:

    Omdat er wat weinig deelnemers waren de laatste fotowedstrijd, heb ik deze maand gekozen voor het thema "Mijn favoriete gerecht is: "

    Dus laat hier zien wat je graag maakt en besteed extra aandacht aan de opmaak, het is tenslotte een fotowedstrijd ;)

    Je favoriete bbq gerecht zo mooi mogelijk gefotografeerd, succes!

    Laten we het hem niet zo makkelijk maken als de afgelopen twee maanden, dus aan de BBQ, fototoestel erbij en insturen die foto's!

    En de standaard regels zijn weer van toepassing:
    • Eén foto per deelnemer.
    • Je moet het gerecht deze maand op je barbecue gemaakt hebben.
    • En het mag niet gephotoshopt zijn.

    Op 30 november om middernacht stopt de wedstrijd en kunnen alle leden 5 dagen lang stemmen op de mooiste foto.
 
leuk onderwerp vind ik
 
de prijs die te winnen is is het nieuwste boek van Reitse Spanninga en we gaan kijken of we er een leuke opdracht en handtekening van hem in kunnen krijgen voor de winnaar!

Damn, 3x is scheepsrecht zal wel niet opgaan.... :)

Iedereen heel veel plezier, en hopelijk krijgen we een breed assortiment om op te stemmen!

Geloof me, ik heb het boek al gezien en het is een erg mooi en veelzijdig boek.
 
Mooie opdracht Marc, mooie prijs ook :)
 
ok...dit kan ik...

Ik MOET dat boek hebben  :p

1 foto per persoon toch
 
1 foto per persoon, zelf gemaakt, niet geshopt en gemaakt in deze maand
 
Is idd een hele mooie prijs.

Misschien ook maar eens een poging wagen.
 
Gooi hem er maar in hoor, dan weet ik of ik mijn best moet doen of niet om dat boek te winnen ;)
 
SAM_0022.jpg


Mijn favoriete recept: Spiffs burgers
 
OK, we moeten dus hard ons best gaan doen :D Mooie weer Marc! Heb gelukkig al een sukade uit de vriezer gehaald ;)
 
De prijs van deze maand is het nieuwste boek van Reitse, gesigneerd en en wel door de meester!
 
zaterdag weer beef wellington maken, zal daar een foto van insturen voor de wedstrijd
 
P1060780.jpg

Een van mijn favorieten: Krabbetjes met borstlap
 
mijn bijdrage voor deze maand.

Beef Wellington, twice baked petatoes en Noskos Beans

IMG_2973.jpg



 
mijn favoriete recept:

IMG_2979.jpg


kippepoten met een marmelade glace ala noskos, champignons gemarineerd met olijfolie en chilisaus, de appelmoes van Frits en patat
 
De winnaar van de foto wedstrijd krijgt dit kookboek:

foto%2525202.JPG


Gesigneerd en wel ;)

foto%2525201.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan