BasBQ
Beef en Steak

Foto-wedstrijd December... rustig aan deze keer.

 
 
 
 
 

Sander72

BBQ Junkie
Berichten
6.795
Beste BBQ-vrienden!

Beetje minder inspiratie deze maand, voornamelijk omdat we keihard aan het verbouwen zijn op zolder... dochter wil naar onze slaapkamer en wij gaan naar zolder. Dit projectje is al even aan de gang, maar nu schiet het wel echt lekker op! Dus lang verhaal kort, de BBQ staat wat minder aan en van een mooie indrukwekkende fotoshoot komt het al helemaal niet.

Maar goed, er is een maandelijkse fotowedstrijd en het is gewoon traditie dat ik daar aan mee doe! Vooral als het mijn eigen onderwerp-keuze is mag ik natuurlijk niet verzaken... dus schoot ik twee fotootjes met mijn telefoontje. Gewoon omdat het kan.

In de herfst en winter rook ik graag mijn zalmpjes koud en leg ik een voorraadje aan in de vriezer.

Dus dat deed ik:

eDr8ZIn.jpg


Lekker pekelen en daarna in rook van eik en beuk, heerlijke geuren!

Eerste kerstdag aten we zalig wat van die zalm, lekker op toast. We hadden nog wat eendenborstjes koud gerookt en van de SantaQ nog wat gl?hwein caramelsaus over dus dat was het tweede gangetje.

Het hoofdgerecht bestond ui lekkere langzaam gegaarde beef shortribs van Australisch graan gevoerd rund.

Die ribben waren magistraal!

RRZf4Xt.jpg


Met oud en nieuw gaat de smoker en het groene eitje ook weer aan, maar dat red ik niet qua fotografie... en trouwens, daar heb ik dan ook helemaal geen zin in.

Dus we doen het hier maar mee deze ronde... veel succes aan alle deelnemers deze maand!

Liefs
 
Prioriteiten Sander, ik ken het.
Maar geloof graag dat je goed gegeten heb. Het ziet er goed uit

PS
Vergeet je de airco niet op zolder?
You will need it  #:-S
 
Lekker Sander, ziet er prima uit en die moderne telefoons fotograferen heel zo slecht nog niet :-?
Veel succes met de wedstrijd. ;)
 
Mooie Surf & Turf, wat wil een mens nog meer.
Ziet er heerlijk uit Sander
 
Zie je foto?s met je telefoon is geen probleem
Maar het maal je gemaakt hebt is niks mis mee
 
Zalm en ribs, dat kan bijna niet fout gaan :)
 
Wow Sander jij hebt het echt serieus druk, er zit geeneens een foto van een biertje bij :-O
 
Jet zei:
Wow Sander jij hebt het echt serieus druk, er zit geeneens een foto van een biertje bij :-O

Inderdaad Jet, moet toch niet gekker worden!
 
Druk bezig Sander. Ik weet er alles van. Na de keuken is de woonkamer nu ook op de schop gegaan. Moest nog ff aanpoten om voor de kerst uit de rommel te zijn....
Goed om te zien dat je toch lekker wat BBQ hebt kunnen maken voor de kerst. Het ziet er iig verdomd lekker uit. Ook al is het met de mobiel gefotografeerd. En ik geloof er niks van dat je dat alles geklaard hebt op groene thee
 
Terug
Bovenaan Onderaan