BasBQ
Beef en Steak

Forel

Lekker visjes :)
 
Todo list +1 :D
 
direct op de bbq of nog in de pekel gelegen?
 
@Eddeped: direct op de bbq, maar de volgende keer gaan ze wel eerst in een badje...

Aangezien je ze niet in een bakje kan vangen, en de rest van de heren een vis niet durven aan te pakken, laat staan schoon te maken heb ik nu de vriezer vol met mooie visjes dus ik kan nog het e.e.a. Experimenteren  :)
 
Visje tussendoor, ja hoor!!
 
BertM zei:
@Eddeped: direct op de bbq, maar de volgende keer gaan ze wel eerst in een badje...

Aangezien je ze niet in een bakje kan vangen, en de rest van de heren een vis niet durven aan te pakken, laat staan schoon te maken heb ik nu de vriezer vol met mooie visjes dus ik kan nog het e.e.a. Experimenteren  :)

Ja, en die mannen lachten jou uit omdat je interesse hebt in koken !
Been there, done that ....

maar puntje bij paaltje, schuiven ze ??n voor ??n aan

een licht pekelbadje voor het roken is wel zo lekker.
Ik ben geen fan van forel ( zoetwatervis algemeen ) omdat er vaak een zandsmaak in zit, maar dat houdt mij ook niet tegen om het zo nu en dan gewoon te doen.
 
Zandsmaak in forel? Heerlijk visje hoor. Zeker vers gevangen, beter kan je hem niet hebben!
 
Heerlijk forelletje hoor!!!!  Maak het meestal niet gepekeld op een cedarplankje met schijfjes Citroen in de opening, voor de rest niets,  heerlijk en zandsmaak??  Nooit geproefd
 
Ziet er mooi uit, maar met de woorden van Leo te spreken : "Ik mag geen vis van de dokter"  :p
 
heel mooi plaatje, zal zeker gesmaakt hebben, maar met de woorden van Boldeagle te spreken "ik mag geen vis van de dokter"

geintje Mike
 
Terug
Bovenaan Onderaan