BasBQ
Beef en Steak

Extra Q naast de "big ass smoker"

 

wbrooymans

Vuurmaker
Berichten
51
Na vorig jaar mijn eigen offset gebouwd te hebben, was ik nu toch wel aan het rondkijken voor een bbq ernaast die in principe alles kan. Tsja eens kijken naar een mooie gebruikte of nieuwe weber. Verschillende gevonden maar de rede van verkoop was altijd hetzelfde: wegens aankoop of plannen aankoop kamado. Nog maar eens verder kijken. Tsja en dan komen die eerder genoemde kamado's overal in de "aanbieding". Toch wel aan de prijs voor het allround werk, maar die verkoopadvertenties van de webers laten me niet los.

Alle kamado's maar eens naast elkaar leggen en YouTube en de nodige fora's leegtrekken. Toch ff gaan voelen bij de appie aan de grill guru, kamado Joe was al wel bekend.

De bastard daar las ik ook veel goeds over (op de gietijzer dop na) toch eens gaan voelen bij de sligro.....

Puntje bij paaltje: de uitgebreide lijst aan accessoires leverbaar, de complete uitvoering (zeker ten opzichte van de grill guru bij AH) en de scherpe prijs hebben me toch overstag doen gaan voor een Bastard large 2019 model bij de Sligro.

die gaan we dit weekend maar eens in elkaar knopen en aansteken.
51065d28037c181c70205ce70730f895.jpg
66a2de3911d20c42c141cc4f73d79798.jpg


Verstuurd vanaf mijn EML-L29 met Tapatalk
 
Nice, altijd +1. Je kan er nooit genoeg hebben :)

Ik heb er ondertussen 4, en nr 5(de grootste) is onderweg. Daarna komt er vast nog eentje want een keramische lijkt me inderdaad ook nog steeds leuk :)

Ben benieuwd hoe het je bevalt naast de smoker. Mijn ervaring tot nu toe is dat echt hout vuur niet te overtreffen is.

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Spulletje staat inmiddels alweer even in elkaar natuurlijk.
3add2a10aa064d291654795ebd1bca13.jpg


Verstuurd vanaf mijn EML-L29 met Tapatalk
 
Die staan mooi naast elkaar. Veel plezier ermee.
 
Nice! Mooie set zo met dat massieve staal en de zwarte basterd.

als echte offset liefhebber ben ik dan toch wel benieuwd wat je het leukst vind om te stoken? Als je die vraag nu met de prille liefde voor de kamado nog objectief kan beantwoorden

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan