BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Thomas1975

Tondelzoeker
Berichten
1
Hallo allemaal, Ik ben Thomas 46 jaar kom uit Velserbroek. Bij ons thuis vinden we het Heerlijk om te barbecuen vlees, vis, groenten heerlijk. Dit doen wij op de Cadac (valt bij mij niet onder een bbq!) Maar ook op een houtskool bbq en als mijn vriendin en ik met zijn tweetjes zijn op de grillette ( Kleine houtskool bbq met ventilator) Nu wil ik mijn barbeques-kills naar een hoger niveau brengen en zelf een smoker bbq maken. Ik ben best wel handig en ik kan van alles en heb hiervoor ook het gereedschap. Ik heb al het een en ander opgezocht en ben er ook wel achter gekomen dat je er niet te makkelijk over moet denken over het bouwen van de smoker en het bereiden van je eten er in, maar zie hier wel een leuke uitdaging in. Ik ga de smoker bbq van ø40cm en 3mm dik rvs buis maken deze is 126cm lang. Lang genoeg volgens mij voor een rookkamer en verbrandingskamer. Over de diamater twijfel ik nog een beetje, maar ik hoef ook geen grote smoker bbq, mijn tuin is helaas niet zo groot. Ik hoop hier op deze forum veel te kunnen leren en mijn ervaringen te kunnen delen en een leuke tijd te hebben.
 
Welkom Thomas!
 
Welkom
 
Terug
Bovenaan Onderaan