BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Ragnar Grills

Tondelzoeker
Berichten
2
Hallo allemaal,

Ik ben Arjen en ben een beginnend BBQ/Food/Kook blogger of hoe je het ook wilt noemen haha.
Dat doe ik onder de naam Ragnar Grills op Insta en Facebook.
Laatste jaren steeds meer uitproberen op de BBQ, veel recepten maken om zodoende veel te leren.
Ik volg de filmpjes van oa Noskos om zo veel mogelijk inspiratie op te doen en dacht nu, ik ga me ook registreren op het BBQ Genootschap om zo nog meer inspiratie op te kunnen doen.
Ik BBQ op een Napoleon Rogue 425 SB, gas dus, hoop niet dat dat vloeken in de kerk is ;-) en gebruik daar oa een smokerbox bij zodat ik ook met rook kan spelen.
Ik ben dus echt een beginner, maar hou van lekker vlees bereiden op de BBQ en wil daar de komende jaren in groeien :-D
Hoop hier veel inspiratie op te gaan doen!
Dankjewel!
 
Hallo Arjen, welkom en veel leerplezier hier, inspiratie is hier zat te vinden ;)
Wat je bbq als brandstof gebruikt is denk ik niet zo heel belangrijk, als je er maar lol in hebt om er mooie gerechten op te bereiden.
 
Welkom Arjen,
Een gas barbecue is nog altijd beter dan geen bbq 😉
Wat hierboven al gezegd is, brandstof maakt niet uit, zolang je het maar met plezier doet.

Inspiratie is hier meer te vinden dan dat er tijd is om het te bereiden.
 
Welkom Arjen
 
Arjen, welkom.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Arjen.
Veel BBQ-plezier!
 
Welkom en heel veel plezier. En enthousiasme is belangrijker dan de brandstof… 🤫
 
Terug
Bovenaan Onderaan