BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Dooksma3

Tondelzoeker
Berichten
6
Al een tijdje gluur ik op het forum. Ik dacht ook dat ik mezelf had voorgesteld. Een aantal jaren ben ik aanhef knutselen geweest op een Weber mastertouch.
Maar, toen mijn schoonvader een egg kocht, was ik ook gelijk verkocht. Het is een hele nieuwe ervaring, maar wel gaaf om te doen.
Ik heb daarnaast ook nog een kleine Weber go anywhere. Dat is zo een mooi ding. Die gun ik iedereen ernaast!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom en over de: Weber go anywhere die zou iedereen in de basis uitrusting moeten hebben. Geweldig apparaat.
 
Welkom op het Genootschap.

Foto kan je plaatsen door op het schilderijtje te drukken en dan een foto uit je bibliotheek te selecteren.
79EA7FB4-A18E-4E34-9F66-9E0B446AE6BD.jpeg
 
Welkom bij het genootschap

Dank je voor de gunning 😉
 
Al een tijdje gluur ik op het forum. Ik dacht ook dat ik mezelf had voorgesteld. Een aantal jaren ben ik aanhef knutselen geweest op een Weber mastertouch.
Maar, toen mijn schoonvader een egg kocht, was ik ook gelijk verkocht. Het is een hele nieuwe ervaring, maar wel gaaf om te doen.
Ik heb daarnaast ook nog een kleine Weber go anywhere. Dat is zo een mooi ding. Die gun ik iedereen ernaast!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Welkom
 
Terug
Bovenaan Onderaan