BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 

Jan v B

Vuurmaker
Berichten
61
Hallo,

Ik ben Jan, 38 jaar oud getrouwd met Eline en 1 zoon, David van 3,5.

Ben werkzaam in de Rotterdamse haven als scheepsplanner/logistiek medewerker op een container terminal.

Altijd al graag in de zomermaanden de BBQ aangestoken, na eerst een barbecook, en daarna een budgetmodel met deksel van de Cranenbroek nu sinds april de trotse eigenaar van een BGE Medium.

Als ik de keus nu zou moeten maken met wat ik in de korte tijd allemaal geleerd heb zou ik iets anders gekozen hebben, namelijk de Large. Of een Kamado Joe. Maar goed, super tevreden met wat ik heb en wie weet ooit...

Paar gerechtjes naast het standaard BBQ/grillwerk die ik inmiddels gemaakt heb op mijn BGE zijn Beercan Chicken, Moink Balls, Buikspek, Beenhammetje en 2 x een Picanha.

Hoop hier veel te leren en ideeën op te doen!

Hierbij ook een paar plaatjes van mijn resultaten.
IMG_20200609_183024.jpg
IMG_20200718_180713.jpg
IMG_20200722_181033.jpg
IMG_20200811_180345.jpg


IMG-20200427-WA0019.jpg
 
Welkom hier
Mooie plaatjes
 
Welkom. Al goed bezig geweest.
Ziet er lekker uit.
 
Welkom hier op het mooie forum Jan en je bent al lekker bezig we houden van foto’s


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Welkom Jan, goed bezig zo te zien. Nog wat op het wensen lijstje staan?

Qua gerechten zekers, morgen eerste keer pulled pork. En wil graag nog een keer kippendijencake, pizza, bloemkoolbom, enz, enz.

Wat ik nog graag aan m'n egg zou toevoegen zijn gietijzeren grill en een spit.
 
Qua gerechten zekers, morgen eerste keer pulled pork. En wil graag nog een keer kippendijencake, pizza, bloemkoolbom, enz, enz.

Wat ik nog graag aan m'n egg zou toevoegen zijn gietijzeren grill en een spit.

Tip van mijn kant, pak hem in bij 70 graden. Denk dat de meeste dat wel doen, De 1e keer dat ik PP ging maken dacht ik: ach tijd zat, ik pak hem niet in.. Uiteindelijk was hij om 21:30 pas gaar.. Daar werd niemand vrolijk van :D
 
Hoi Jan,
welkom bij het Genootschap
 
Tip van mijn kant, pak hem in bij 70 graden. Denk dat de meeste dat wel doen, De 1e keer dat ik PP ging maken dacht ik: ach tijd zat, ik pak hem niet in.. Uiteindelijk was hij om 21:30 pas gaar.. Daar werd niemand vrolijk van :D
Dank voor de tip, heb hem gemaakt volgens het recept van Noskos. De snelle pulled pork.. hij was heerlijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan