BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen als nieuw lid!

 
 

JasperB

Vuurmaker
Berichten
80
Goedendag beste forumleden,

Ik ben nieuw op de dit forum en wil mij graag via deze post aan jullie voorstellen. Ik ben Jasper en ben samen met mijn vrouw en dochter een groot fan van bbq-en en lekker eten en drinken. Afgelopen jaren heb ik voornamelijk op Weber bbq's gewerkt. Dit varieert van de oude vertrouwde Smokey Joe tot de Master Touch Premium. Sinds enkele jaren ben ik wat actiever op zoek gegaan naar andere recepten tot groot genoegen van mijn gezin en vrienden en familie. Door de enthousiaste reacties die ik ontving is dit onderzoekende nog meer aangewakkerd. Hierdoor kwam ik een tijd geleden met het bbq blog en video's van Dennis (Noskos) in aanraking.

Door het lezen en zien van de posts van Dennis is mijn interesse ook richting de Kamado's gegaan en heb ik recentelijk de knoop doorgehakt en een BGE Large gekocht. Omdat ik mij met deze bbq meer op de low & slow en de minder standaard recepten wil richten, lijkt mij dit forum ook erg leuk om actief deel aan te nemen. Normaal gesproken ben ik niet zo van fora etc, maar als niet lid keek ik regelmatig op het BBQ Genootschap. Wat voor mij de doorslag gaf om mij wel aan te melden voor het bbq Genootschap was de positieve en enthousiaste vibe die er hangt. Leuk om te zien hoe er voor iedereen een plek is om informatie te delen en te vragen, onafhankelijk van het type bbq of zijn/haar ervaring. Ik hoop dan ook veel nieuwe kennis en tips op te doen en daarnaast regelmatig een creatie met jullie te kunnen delen!

We spreken elkaar hopelijk nog op dit forum!

Groet,

Jasper
 
Welkom hier op het mooie forum Jasper


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Welkom bij het genootschap

Kan je je familie en vrienden normeer lekkers voor gaan zetten straks na de doorgehakte knoop, zullen ze vast waarderen
 
Jasper, welkom bij dit lekkerbekkenbbqforum
 
Welkom hier en kom maar op met die foto's van al het lekkers op je nieuwe BGE ;):love:(y)
 
Welkom Jasper en veel plezier met je BGE.
 
Hoi Jasper,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan